logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۷۲۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس:

بوروکراسی زاید اداری مانع سرمایه‌گذاری 320 میلیارد تومانی در ابهر شده است

بوروکراسی-زاید-اداری-مانع-سرمایه‌گذاری-320-میلیارد-تومانی-در-ابهر-شده-است
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس گفت: بوروکراسی زاید اداری مانع سرمایه‌گذاری 320 میلیارد تومانی در ابهر شده است.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ساختارها و بوروکراسی زاید اداری به مجموعه‌های تولیدی و اقتصادی در منطقه آسیب جدی می‌زند.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان بسیاری در منطقه وجود دارند که حاضرند ظرفیت تولید خود را افزایش دهند، افزود: اما گرفتاری در بوروکراسی زاید اداری در ادارات مختلف مانع فعالیت آن می‌‌شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری داریم که حاضر است 320 میلیارد تومان برای سرمایه‌‌گذاری در شهرستان هزینه کند اما ماه‌ها است معطل حل مشکلات خود در ادارات است.

 شجاعی با بیان اینکه حل مشکلات سرمایه‌گذاران نیازمند کاهش مشکلات بر سر راه این قشر است، افزود: موانع سرمایه‌گذاری باید با حل شود تا شاهد رونق تولید در کشور باشیم.

وی با اشاره به رایزنی های خود با مسئولان ادارات برای حل مشکلات سرمایه گذاران، بیان داشت: باید موانع پیش روی واحدهای تولیدی، واحدهای صنعتی و کشاورزی حل شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه یادآور شد: در مجموع تولید کنندگان احساس نمی‌کنند فرش قرمز برای آنها پهن شده است بلکه احساس می‌کنند موانعی بزرگ پیش پای خود دارند.

حجت‌‌الاسلام شجاعی با بیان اینکه برطرف کردن موانع تولید، حذف قوانین دست و پاگیر و بوروکراسی زاید اداری مهمترین راهکار برای کمک به جهش تولید است، ادامه داد: باید راه برای سرمایه‌گذار همواره و موانع حل شود.

وی گفت: حمایت از سرمایه‌‌گذاران و کارآفرینان باید در اولویت قرار گیرد تا بتوان در شرایط امروز جامعه به رونق تولید کمک کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر