logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان:

برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شوراها در ابهر و خرمدره بررسی می‌شود

برگزاری-انتخابات-تمام-الکترونیک-شوراها-در-ابهر-و-خرمدره-بررسی-می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات شورای شهر زنجان به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: برگزاری انتخابات تمام الکترونیک شوراها در ابهر و خرمدره بررسی می‌شود.

بهروز مهدوی در گفت‌وگو با موج رسا; با اشاره به مراحل برگزاری انتخابات شوراها اظهار کرد: بعد از اعلام اعتراضات هیئت‌های اجرایی در حال بررسی شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده هستند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به شکایات داوطلبان تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد، ابراز کرد: بعد از پایان رسیدگی‌ها نتایج به ستاد انتخابات اعلام می‌شود و ستاد انتخابات نیز آن را به فرمانداریها ابلاغ خواهد کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه ۹۲۶ شعبه اخذ رای را در استان زنجان خواهیم داشت، افزود: در این شعبه‌ها انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات شورا در شهر زنجان به صورت تمام الکترونیکی خواهد بود، گفت: برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در شهرهای ابهر و خرمدره نیز در دست بررسی است.

مهدوی بیان کرد: در صورت رسیدن به نتیجه قطعی شهرهای ابهر و خرمدره نیز انتخابات تمام الکترونیک شوراها را تجربه خواهند کرد.

وی با اشاره به تعرفه‌های انتخاباتی خاطرنشان کرد: تجربه‌ای که ما از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشتیم است که در برخی موارد اسامی کاندیداها در تعرفه‌ها جابه جا نوشته شده بود که سبب شد تعدادی از آراء باطله محسوب شوند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان برای برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در آمادگی کامل به سر می‌برد و تمام پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجان شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر