logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۷۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان خبرداد

اختصاص 90 واحد صنایع دستی در ناحیه کارگاهی ظریفان زنجان/ زمین ناحیه صنایع دستی شماره دو زنجان تحویل داده نشده است

اختصاص-90-واحد-صنایع-دستی-در-ناحیه-کارگاهی-ظریفان-زنجان-زمین-ناحیه-صنایع-دستی-شماره-دو-زنجان-تحویل-داده-نشده-است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از اختصاص 90 واحد صنایع دستی در ناحیه کارگاهی ظریفان زنجان خبر داد.

امیر حمید نیا امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:ناحیه کارگاهی شماره یک ظریفان با اخذ مصوبه کارگروه اقتصادی عقد قرار داد شده است.

وی با اشاره به اینکه زمین این ناحیه تحویل گرفته شده است، افزود: عملیات توپوگرافی،مطالعه و طراحی این پروژه انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه زیرساخت های آب،گاز،برق و مخابرات در دست اقدام است، تصریح کرد: شهریور سال 94 شهریورماه زمین تحویل گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان ادامه داد: نقشه های توپوگرافی و طراحی توسط مشاور انجام شده است.

حمید نیا با بیان اینکه قرار است 71 کارگاه 96 متری،شش واحد 170 متری و 12 واحد کارگاهی 110 متری در این مجموعه گنجانده شود،گفت: یک کارگاه خدماتی،دو وداحد اداری و دو سرویس بهداشتی نیز در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با توجه به آخرین جلسات برگزار شده قرار است از هر واحد یک متر کاهش یابد تا واحدهای بیشتری احداث شود.

این مسئول بیان داشت: در این پروژه فروشگاه های صنایع دستی، اداری، پارکینگ، فضای سبز و سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه با توجه به هماهنگی های انجام شده با میراث فرهنگی زنجان، 32 پهنه کارگاهی و فروشگاهی صنایع مس و چاقو سازی در این پروژه در نظر گرفته شده است.

حمید نیا با اشاره به اختصاص 10 پهنه صنایع ملیله،16 پهنه چارق و گلیم و 30 پهنه صنایع غیر بومی،ادامه داد:بر اساس پهنه بندی انجام شده مکان فعالیت هنرمندان مشخص شده است و با معماری سنتی اجرایی می شود.

وی افزود: این هفته مناقصه این پروژه و فراخوان از طریق اداره کل میراث فرهنگی زنجان ارائه می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه زمین ناحیه صنایع دستی شماره دو زنجان تحویل نداده شده است،گفت: قرار است این پروژه در سه هکتار اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه مکاتبات لازم برای تحویل زمین انجام شده است،بیان داشت: با تحویل زمین فعالیت های آن آغاز می شود.

گفتنی است،ناحیه کارگاهی صنایع دستی شماره یک موسوم به "ظریفان" در محدوه عوارضی زنجان - قزوین و ناحیه کارگاهی صنایع دستی شماره 2 موسوم به" نیکان" در محدوده عوارضی زنجان- تبریز نیز به منظور استقرار واحدهای تولید و عرضه صنایع دستی در دست طراحی و اجرا هستند و پس از احداث در اختیار فعالان صنایع دستی قرار خواهند گرفت. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر