logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۷۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادئیه نانوایان زنجان خبر داد؛

کمک مومنانه 10 واحد نانوایی در زنجان با پخت نان صلواتی

کمک-مومنانه-10-واحد-نانوایی-در-زنجان-با-پخت-نان-صلواتی
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: همزمان با هفتمین روز از ماه محرم 10 واحد نانوایی امروز پنجشنبه در راستای کمک مومنانه در مناطق محروم زنجان اقدام به توزیع نان به صورت رایگان و صلواتی می‌کنند.

کمال الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امروز 10 واحد نانوایی از قبیل لواش، سنگک و بربری در مناطق محروم شهر زنجان از جمله بی‌سیم، شهرک مهدیه(سایان)، اسلام‌آباد، درمانگاه، میدان فلسطین، کوی فرهنگ، گلشهر کاظمیه و کوی وحدت اقدام به توزیع نان صلواتی می‌کنند که هزینه‌های آن توسط اتحادیه نانوایان تقبل می‌شود.

وی با بیان اینکه توزع نان رایگان و صلواتی در طول سال توسط واحدهای مختلف نانوایی و با هماهنگی اتحادیه نانوایان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد:مهمترین و پررنگ‌ترین این اقدام، پخت و توزیع رایگان و صلواتی نان در دهه محرم به صورت واحد سیار در محوطه امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان بود.

الماسی افزود: در این ایام نان هم برای مردم زنجان و هم برای مسافران و زائرانی که برای شرکت در عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) به زنجان می‌آمدند توزیع می‌شد.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری دسته عزاداری و متعاقب آن نبود مسافر در شهر زنجان، واحدهای نانوایی با تقسیم‌بندی انجام شده در مناطق مختلف و محروم، اقدام به توزیع نان رایگان و صلواتی می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی روزهای آتی نیز این اقدام صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: همکاران واحد نانوایی به انتخاب خودشان، یک روز این اقدام را انجام می‌دهند.

الماسی با بیان اینکه توزیع نان صلواتی طی سال‌های گذشته تاکنون در سالروز رحلت امام خمینی(ره)، اربعین حسینی، دهه محرم و سایر برنامه‌های مناسبتی در پایتخت شور و شعور حسینی انجام می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نیز 100 واحد نانوایی در راستای کمک مومنانه و انجام رسالت و وظیفه اجتماعی خود اقدام به توزیع نان مهربانی کرده‌اند.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: در حال جاضر 1600 واحد نانوایی در سطح استان فعالیت دارند که 720 واحد مربوط به شهرستان زنجان است و تا اطلاع بعدی، مجوز جدید برای تاسیس نانوایی صادر نمی‌شود.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر