logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۷۱۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

اقدامات موثری برای حمایت از تولید در استان زنجان انجام شده است

اقدامات-موثری-برای-حمایت-از-تولید-در-استان-زنجان-انجام-شده-است
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی و استانداری در سال جهش تولید گفت: اقدامات موثری برای حمایت از تولید در استان زنجان انجام شده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با استاندار زنجان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان و تبریک هفته دولت اظهار کرد: با همکاری و تعامل بسیار خوب بین دستگاه قضایی و استانداری توفیقات خوبی در پیگیری و حل مشکلات مردم استان بدست آمده است. 

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت و عرض خدا قوت به خدمتگزاران و دولت مردان افزود: در شرایط سخت کشور در مواجه با ویروس کرونا که مشکلات زیادی را در حوزه های مختلف بوجود آورده، نیازمند همدلی و همکاری تنگاتنگ بین همه دستگاهها بویژه دستگاه های قضایی و اجرایی استان هستیم که خوشبختانه کارهای بزرگ و اثر گذاری در این زمینه انجام شده است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان بیان کرد: در سال جهش تولید اقدامات موثر و ارزشمندی بین مجموعه دستگاه قضایی و استانداری درحوزه حمایت از تولید و واحدهای تولیدی در استان انجام شده که خروجی این کارها عدم تعطیلی کارخانجات و ایجاد اشتغال بوده است.

استاندار زنجان نیز در این دیدار گفت: اگر در استان اقدامات خوبی آنهم در شرایط سخت کرونایی انجام شده، مرهون کمک ها و حمایت های همه جانبه دستگاه قضایی استان بوده است.

وی با تقدیر از پیگیریها و اقدامات بسیار ارزشمند دستگاه قضایی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی خصوصا مشکلات بانکی آنها ادامه داد: ورود و پیگیریهای ارزشمند دستگاه قضایی به عرصه های مختلف استان نتایج وخروجی بسیار خوبی بهمراه داشته است.//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر