logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۷۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
در سخنرانی کیانوش راد مطرح شد؛

از حضور کمرنگ مردم تا توهین به کاندیداهای ریاست جمهوری

از-حضور-کمرنگ-مردم-تا-توهین-به-کاندیداهای-ریاست-جمهوری-

در حالی امروز کیانوش راد در حمایت از روحانی در زنجان سخنرانی کرد که این سخنرانی با استقبال کم مردم و توهین های وی به کاندیداهای ریاست جمهوری همراه بود.

به گزارش موج رسا; 

در حالی امروز مراسم سخنرانی محمد کیانوش راد عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت،در زنجان در حمایت از حجت الاسلام روحانی برگزار شد که بر خلاف تبلیغات گسترده با حضور کمرنگ مردم زنجان برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن کریم آغاز شد و پس از آن امیر جهانی رئیس ستاد انتخابات روحانی در زنجان با خوشامدگویی به کیانوش راد و تعریف و تمجید از وی، تریبون سخنرانی را به دست وی داد.

کیانوش راد در ابتدای سخن با تبریک اعیاد شعبانیه، تعریف های امیر جهانی را لایق خود ندانست و گفت: در مجلس ششم با امیر جهانی ایام خوشی داشتیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود روحانی را گزینه نهایی اصلاح طلبان دانست و گفت: باید همگی برای انتخاب وی از سوی مردم تلاش کنیم.

نماینده مجلس ششم و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با طرح این سئوال که شرایط فعلی جامعه ایران  چه نوع ریاست جمهوری را می طلبد و چه کسی می تواند سکان کشتی پرتلاطم را بر عهده بگیرد؟،گفت:علیرغم شکل گیری انقلاب اسلامی جامعه ایرانی با توطئه ها و دشمنی های مختلف منطقه ای و بین المللی مواجه است.

وی افزود: قرار نیست کشورهای دیگر دلشان برای مردم ایران بسوزد و ابرقدرت ها خود را به عنوان کمک کار مردم ایران بدانند.

این اصلاح طلب با بیان اینکه دشمنان یا به دنبال دشمنی با من بوده و هستند یا رقابت با ایران را دنبال می کنند، خاطرنشان کرد: این دشمنی بستگی به اینکه اصلاح طلب،اصولگرا یا شهروندان عادی باشیم، ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: وضعیت جغرافیایی، نیروی انسانی، دانش و فنآوری و ظرفیت های درونی موجب شده تا ایران به عنوان نقطه حساس مورد توجه سیاست های کشورهای مختلف قرار گیرد.

وی با طرح این سئوال که بحران و شکاف ها در داخل به چه نحوی است و آیا توانسته ایم به اهداف انقلاب دست یابیم یا در نقطه اول خود ایستاده ایم، گفت:اگر چه تردیدی نیست که ما در یک نقطه نیسیتم اما نباید در ایام انتخابات به گونه ای صحبت کنیم که گویی نظام اسلامی پس از 38 سال نتوانسته فقر و فساد را کاهش داده و یا دین جوانان را تعمیق بخشد.

کیانوش راد با اشاره به اینکه گاهی برخی کاندیداها برای پوشش ناکارآمدی های خودشان به تخریب جبهه مقابل دست می زنند، تصریح کرد:این افراد اساس جمهوری اسلامی را به زیر سئوال برده و به شخصیت های کشور جوری حمله می کنند که گویی خائن هستند.

وی ادامه داد: اگر قرار است در خصوص رئیس جمهور و یا هر شخصیتی سخن بگویئم پس جمهوری اسلامی چه کاری برای مردم انجام داده است.

این نماینده مجلس گفت: برخی از کاندیداها به گونه ای سخن می گویند که گویا با آمدن آنها همه مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در کشور دچار شکاف های نسلی، هویتی و جنسی هستیم و اگر مطالبات زنان و قومیت ها با نگاه مدبرانه حل نشود، مشکلاتی را در کشور به وجود می آورد.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: ما دچار شکاف سنت و مدرنیته و فهم درست و نادرست از اسلام، شکاف منطقه ای عمیق در زمینه های اقتصادی و تفکرات دینی هستیم و در منطقه رقبای سختی در زمینه اقتصاد داریم.

کیانوش راد با اشاره به اینکه عربستان سخنگوی اسلامی است که طالبان و داعش از آن بیرون آمده و مورد پذیرش ما نیست، افزود: اگر به شکاف های مذهبی دقت نکنیم مشکلات دیگری را به وجود می آورد.

وی ادامه داد: اما این به این معنا نیست که نمی توانیم حرکت های مثبتی را برای حل این مشکلات انجام دهیم.

این اصلاح طلب با تعریف ویژگی های دولت اصلاحات، و متعلق دانستن همه پیروزی های کشور به مردم، یادآور شد: سایه جنگ را ملت از بین می برد.

کیانوش زاد با بیان اینکه در جنگ تحمیلی مردم بودند که ایستادگی کرده و در تحریم ها و برجام را نیز مردم به نتیجه رساندند، گفت: این مردم هستند که با انتخاب حکمرانان مدبر و مردم سالار سایه تحریم ها را برداشتند.

وی با اشاره به اینکه سخن گفتن از فقر، حقوق و دستمزد پایین کارگران و معلمان و مشکلات کشور کار سختی نیست،افزود: اما کسی که اینچنین سخن می گوید که سخن پیامبر گرامی اسلام  را که "من از فقر امتم نمی ترسم اما از سوء تدبیر آنها می ترسم" را نشنیده باشد.

وی گفت: اگر اداره کشور با شعار دادن حل می شد که 38 سال است که شعار داده ایم مهم این است که چگونه خطر را از کشور دور کنیم و مردم به کار و اشتغال دلگرم شوند.

این اصلاح طلب با بیان اینکه مشکلات کشور با در آمد بیشتر حل می شود که باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی و میزان مالیات ها افزایش یابد،تصریح کرد:کاندیداها باید بر اساس درآمد کشور حرف زده و برنامه های خود را بر این اساس اعلام کنند تا مردم بتوانند حساب کتاب کنند.

وی افزود: دولت روحانی توانست با گفت و گو های فشرده بالاخره مشکل پرونده هسته ای ایران را حل کند،این دولت عاشق آمریکا نیست.

وی گفت: در این شرایط نباید فرصت ها از دست برود و ما خواستار این هستیم که جامعه نمونه داشته باشیم و به تعبیر قرآن جامعه ای باشد که برای دیگران الگو باشد.

کیانوش راد خاطرنشان کرد: ما بر اساس چارچوب های قانون اساسی می توانیم به این نقاط مشترک برسیم.

وی با بیان اینکه از روحانی خواسته ایم مشکلات اقتصادی کشور را ساماندهی کند،افزود: دولت یازدهم توانست در سطح بین الملل فضای اجماع علیه ایران را برگرداند و باید دولت بتواند مشکلات اقتصادی و سیاست خارجی را حل کند.

وی بیان داشت: فشار جهانی محصول فعالیت روحانی موجب شد تا انگلیس و برخی کشورها به دنبال ترامپ نروند چرا که ایران با گفت و گوی منطق توانسته فعالیت های خود را پیش ببرد.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت تصریح کرد: تدام دولت روحانی می تواند وضعیت را بهبود بخشد.

"امیر جهانی" رئیس ستاد روحانی در استان زنجان نیز در مراسم حضور کیانوش راد برای تبلیغ حجت الاسلام روحانی در زنجان، اظهار داشت:کیانوش راد خوش فکر، اندیشمند، ثابت قدم و یکی از افراد شاخص اصلاح طلب نظام جمهوری اسلامی است و اندیشه وی دارای مبانی مستحکم و قابل توجه است و از محوری ترین افراد در استان خوزستان محسوب می شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر