logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۷۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج کارمندی استان زنجان خبرداد

راه‌‌اندازی 50 میز خدمت از سوی بسیج کارمندی استان زنجان/ جمع آوری کمک‌‌های مومنانه مردم

راه‌‌اندازی-50-میز-خدمت-از-سوی-بسیج-کارمندی-استان-زنجان-جمع-آوری-کمک‌‌های-مومنانه-مردم
مسئول بسیج کارمندی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت روز بسیج کارمندی، 50 میز خدمت جهادی در استان زنجان به ارائه خدمت پرداختند.

ابوالفضل جمشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز بسیج کارمندی و هفته دولت میز خدمت جهادی در زنجان برپا می‌‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه ضمن خدمات رسانی به مردم، کمک‌های مومنانه دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان زنجان جمع‌آوری می‌شود، ادامه داد: به مشکلات واحدهای تولیدی نیز در این میز خدمت رسیدگی می‌‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این برنامه امروزه از ساعت 10:30 در میدان قائم ورودی اداره آب شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج کارمندی استان زنجان ادامه داد: میز خدمت به منظور ارائه خدمات جهادی و رفع مشکلات مردم و مراجعه‎کنندگان به ادارات برگزار می‌شود که تا کنون نتایج مطلوبی را داشته است.

جمشیدی با بیان اینکه این برنامه به یاد شهید حسین مرتضوی‌‌زاده به عنوان شهید شاخص سال و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، با هدف کارآمدی نظام اداری و با محوریت امید آفرینی برگزار می‌‌شود، افزود: فضای سازی شهر و اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با راه‌اندازی میزهای خدمت در مساجد، محلات، روستاها و حاشیه شهرها از اهداف این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از ایثارگران و مدافعان سلامت و برگزاری مسابقه فرهنگی و کتابخوانی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

این مسئول بیان داشت: در ایام انتشار ویروس کرونا، گروه‌های جهادی برای ضد عفونی معابر به مناطق مختلف استان اعزام شدند همچنین بسته‌های کمک معیشیتی برای نیازمندان در چندین نوبت توزیع شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر