logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۷۰۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

امکان فروش سهام عدالت به روش غیرمستقیم برای سهامداران زنجانی فراهم می‌شود

امکان-فروش-سهام-عدالت-به-روش-غیرمستقیم-برای-سهامداران-زنجانی-فراهم-می‌شود
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: با شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان که یکی از شرکت‌های پذیرش‌شده در بازار بورس است در حال رایزنی و پیگیری هستیم تا امکان فروش سهام عدالت سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند در آینده نزدیک از طریق این شرکت فراهم شود.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سهامداران سهام عدالت 2 روش مستقیم و غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند با مراجعه به کارگزاری‌ها یا بانک‌های عامل می‌توانند نسبت به فروش سهام عدالت خود اقدام کنند.

نجفی افزود: طی رایزنی با شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان در تلاش هستیم تا امکان فروش برای روش غیرمستقیم نیز فراهم شود.

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه اطلاعات سهامداران غیرمستقیم در سیستم بازار بورس اوراق بهادار قابل مشاهده است، گفت: تاکنون 2 استان در سطح کشور، امکان فروش سهام عدالت این گروه را فراهم کرده‌اند و ما نیز تلاش می‌کنیم جزو استان‌های اول و تک‌رقمی باشیم که این امکان را برای سهامداران فراهم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این امکان هرچه زودتر فراهم شود مشکلات مردم نیز حل می‌شود، اظهار داشت: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان نیز همکاری‌های خوبی با بورس منطقه دارد و بسیاری از کارها نیز پیش رفته و این شرکت طی هفته جاری، مجمع عمومی خواهد داشت که تلاش می‌کنیم این مهم بعد از مجمع، عملیاتی شود.

نجفی با بیان اینکه حدود 800 هزار نفر از جمعیت استان زنجان دارای سهام عدالت هستند، گفت: 300 هزار نفر، روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند که این سهام این افراد، زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: هر 2 گروه سهامداران سهام عدالت (مستقیم و غیرمستقیم) برای فروش سهام خود عجله نداشته باشند و با نواسانات و هیجانات موجود در بازار، احساسی عمل نکنند.

نجفی با بیان اینکه در روزهای اول آزادسازی سهام عدالت، حجم عظیمی از مردم برای فروش مراجعه می‌کردند که خوشبختانه با برگزاری کلاس‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه ملی، سواد و آگاهی بورسی مردم افزایش یافته و این فشار شکسته شد.//آ

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ]
فروش سهام‌عدالت
[ نام : ] [ ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ]
فروش سهام‌عدالت
فرم ارسال نظر