logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۷۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان:

لاستیک‌های بی‌کیفیت و توزیع محدود، رانندگان را با مشکل مواجه کرده است/ توزیع 37 هزار حلقه لاستیک در استان زنجان

لاستیک‌های-بی‌کیفیت-و-توزیع-محدود،-رانندگان-را-با-مشکل-مواجه-کرده-است-توزیع-37-هزار-حلقه-لاستیک-در-استان-زنجان
معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: توزیع لاستیک‌های بی‌کیفیت و محدود موجب شده تا رانندگان حمل‌و‌نقل برون شهری نتوانند لاستیک مناسب تهیه کنند.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: امسال در زمینه توزیع لاستیک اقدامات مطلوبی انجام شد و تعداد لاستیک‌های توزیع شده حواله‌ای نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح توزیع لاستیک تا کنون، 37 هزار حلقه در استان زنجان توزیع شده است، افزود: 400 حلقه لاستیک نیز با تایید سازمان صمت، در مرحله توزیع قرار می‌گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته میزان توزیع کمتر بوده است و معمولا نماینده لاستیک فروشان از کشور از طریق حواله‌ای که در سیستم صادر می‌شود، اقدام به خرید لاستیک می‌کند.

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در این پروسه وزارت راه و شهرسازی نقشی ندارد، افزود: سازمان صمت در این زمینه تصمیم گیرنده است.

مدقالچی در خصوص پایین بودن کیفیت لاستیک‌های عرضه شده در استان زنجان نیز گفت: خرید لاستیک توسط لاستیک فروشان انجام می‌شود و آنها تصمیم می‌گیرند که چه برندی را برای توزیع خریداری کنند.

 وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان نقشی در خرید لاستیک ندارد، افزود: نسبت به سال‌های گذشته برندهای خوبی توسط لاستیک فروشان خریداری نمی شود.

این مسئول بیان داشت: موضوع کیفیت لاستیک‌های توزیع شده در جلسه تنظیم بازار استان مطرح شد و قرار است سازمان صمت در این زمینه وارد عمل شود.

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: همچنان کمبود لاستیک برخی خودروها در استان زنجان وجود دارد و بی‌کیفیتی نیز موجب شده تا استقبالی از برخی لاستیک‌ها نشود که ضروری است در این زمینه راهکار جدی اندیشیده شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر