logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۷۰۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

رفع مشکل آنتن‌دهی و اینترنت روستاهای زنجان در اولویت قرار دارد

رفع-مشکل-آنتن‌دهی-و-اینترنت-روستاهای-زنجان-در-اولویت-قرار-دارد
فرماندار زنجان با اشاره به رفع مشکل آنتن‌دهی و اینترنت روستاها گفت: رفع مشکل آنتن‌دهی و اینترنت برخی از روستاهای زنجان بررسی شده و جزو برنامه‌های اولویت‌دار فرمانداری است.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات روستاها در زنجان اظهار کرد: مشکلات مختلفی در روستاهای زنجان در حال حاضر داریم و این مشکلات به فرمانداری زنجان ابلاغ شده و رفع این آنها در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: تعدادی از روستاها با مشکل آنتن‌دهی مواجه هستند و برخی از روستاها هم از اینترنت پرسرعت محروم هستند که این موضوع منجر به سخت‌ شدن شرایط زندگی در مناطق روستایی شده است.

بیش از 200 کیلومتر از راه‌های روستایی زنجان نیاز به بهسازی دارند

فرماندار زنجان در ادامه با اشاره به مشکلات راه‌های روستایی عنوان کرد: از مجموع یک هزار و 300 کیلومتر راه روستایی بیش از 200 کیلومتر نیاز به بهسازی دارند و چند روستا نیز نیاز به آسفالت‌ریزی دارد اما خوشبختانه بیش از 90 درصد روستاهای زنجان مشکل راه ارتباطی ندارند.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است راه ارتباطی برخی از روستاها مشکلاتی وجود داشته باشد ولی به لحاظ تردد مشکلی خاصی وجود ندارد و اصلاح و بهسازی راه‌های روستایی در دستور کار قرار دارد.

عسگری عنوان کرد: راه ارتباطی یکی دو مورد از روستاهای در مسیر زنجانرود و تعدادی نیز در منطقه قره‌پشتلو وضعیت مناسبی ندارند و در مجموع باید کیفیت راه‌های اغلب روستا‌ها ارتقا پیدا کند.

وی با تاکید براینکه براساس اعتبارات برنامه‌ریزی‌ در حوزه اصلاح راه‌های روستایی انجام می‌شود افزود: روستای ماری زنجان از جمله روستاهایی است که هم مسیر راه ارتباطی سختی دارد و اصلاح مسیر ارتباطی این روستا در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه مشکل آنتن‌دهی روستای ماری به صورت ویژه در دستور قرار می‌گیرد افزود: در مورد آنتن دهی در زمان انتخابات اقداماتی را انجام دادیم و مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را هم پیش رو داریم و بخشی از مراحل انتخابات به صورت اینترنتی خواهد بود و با این وضعیت در روستاها نیاز به اینترنت داریم.

وی عنوان کرد: طرح‌هایی را وزارت ارتباطات در خصوص اینترنت روستایی داشته ولی همچنان در برخی از روستاها این مشکل وجود دارد.

عسگری با بیان اینکه مشکلات ارتباطی روستاها را جداگانه پیگیری خواهم کرد تا بتوانیم سریعتر این مشکلات را در زنجان برطرف کنیم عنوان کرد: ارتباطات از لازمه زندگی امروز است و این ارتباطات با زندگی امروز مردم عجین شده و این موضوع از اولویت‌های فرماندار زنجان است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر