logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۷۰۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]

نتایج ششمین جشنواره مطبوعات زنجان اعلام شد/ موج رسا حائز ۲ رتبه در بخش خبر و یادداشت

نتایج-ششمین-جشنواره-مطبوعات-زنجان-اعلام-شد-موج-رسا-حائز-۲-رتبه-در-بخش-خبر-و-یادداشت
خبرنگاران موج رسا، در ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان حائز ۲ رتبه در بخش خبر و یادداشت شدند.

به گزارش موج رسا; امشب نتایج ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان در لایو اینستاگرام اعلام شد.

در بخش مصاحبه اصغر نجاری از هفته نامه موج بیداری برای اثر "ما قاچاقچی نیستم"،رتبه اول، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس برای اثر "تعارف با غسال اموات کرونایی " و "همه دارایی‌های مادر شهید شهریاری" رتبه دوم و بهنام آقاجانلو از خبرگزاری ایرنا برای اثر "مالکیت پسماند روی به دولت رسید" و فوزیه مهدیون از روزنامه صدای زنجان برای اثر "اجباری نیست استقبال می‌کنند" به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش مصاحبه اسدالله قربانزاده از هفته نامه شهاب زنجان برای اثر "تولید صنعتی با یک میلیون ریال" و صغری بنابی‌فرد از سایت نوید شاهد برای اثر "رزمندگانی که با هم ساختند و بر دشمنی کرونا تاختند" به طور مشترک شایسته تقدیر اعلام شدند.

در بخش طراحی و صفحه آرایی، سروش سلطانی از روزنامه صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از هفته نامه موج بیداری، الهام بدرلو از هفته نامه شهاب زنجان و فرید ناصر از هفته نامه پیام زنجان به ترتیب رتبه‌های اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر را کسب کردند.

در بخش عکس این جشنواره نیز مهدی الماسی از خبرگزاری مهر برای اثر "تپه‌های رنگی ماهنشان" رتبه اول را کسب کرد و بهرام بیات از روزنامه صدای زنجان برای اثر "عاشیق فتاح" رتبه دوم را از آن خود کرد و رتبه سوم این بخش به حمید رضا بازرگانی از روزنامه زنگان برای اثر "کارگر جان، خدا قوت" اختصاص یافت و امیر حسین ناسوتی از خبرگزاری فارس برای اثر "اورژانس خط مقدم مدافعان سلامت" شایسته تقدیر شد.

در بخش طنز مکتوب وحید حاج سعیدی از پایگاه خبری آسمان زنجان برای اثر "پراید اولی‌ها و کولبری خودرو "شایسته تقدیر شد، همچنین در این بخش ناصر غفاری از هفته نامه پیام زنجان برای اثر "میرزا نصرالدین و بلدیه زنگان" نیز شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش خبر داور این بخش هیچ اثری را شایسته کسب رتبه اول و دوم ندانست و ملکناز زنجفی از پایگاه خبری موج رسا برای اثر "بزرگترین تجمع آیینی کشور در زنجان ثبت شد" و پرویز غفاری از خبرگزاری ایرنا برای اثر "ردپای پلنگ در زنجان" مشترکا سوم معرفی شده و این بخش شایسته تقدیر نیز نداشت.

در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت نیز سمیه میناخانی از روزنامه صدای زنجان برای اثر "عبرتی که از تاریخ نمی‌گیریم"،رتبه اول را کسب کرد و داود محمدی از هفته نامه پیام زنجان برای اثر "به همین سادگی برای حنجره زخمی تغزل" و زینب سودی از پایگاه خبری پیام ملت برای اثر "هشت هشت نود و هشت" مشترکا رتبه دوم را کسب کرده و سولماز شهبازی از خبرگزاری مهر برای اثر "توجه به روستاها از بازسازی تا بی‌هویتی" و "در شان انتصاب بانوان" و علی شیرازی از هفته نامه شهاب زنجان برای اثر "بهاریه‌های موسیقیایی" مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

در همین بخش حسین نجاری از هفته نامه موج بیداری برای اثر "قدرت و خشونت" و محمد علی خالق نژاد برای اثر "کدام مجلس در راس امور و عصاره فضایل ملت است" و علی الماسی از پایگاه خبری موج رسا، برای اثر "بیانیه گام دوم انقلاب در اوج اقتدار نظام" مشترکا شایسته تقدیر شدند.

در بخش گزارش نیز احمد بیگدلی از دو هفته نامه پژواک زنجان، برای اثر "رسوایی 2" رتبه اول را کسب کرد و زهرا رسولی از خبرگزاری فارس برای اثر "اینجا قطعه کرونایی است" رتبه دوم و مهدی سهرابی از روزنامه صدای زنجان برای اثر "هیس پرواز خوب است" رتبه سوم را کسب کرد، در این بخش رقیه الماسی از روزنامه قدس برای اثر "بخش جراحی قلب بیمارستان موسوی زنجان نیاز به جراحی دارد" و محسن احدی از هفته نامه شهاب زنجان برای آثار "زورآزمایی در میدان زر" و "شل" مشترکا شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش تیتر نیز رتبه اول اعلام نشد و یوسف قزلباش از خبرگزاری ایسنا برای اثر "کرنای کر کننده کرونا هنوز ناکوک است" رتبه دوم و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان برای اثر 1700 تن بار کج رتبه سوم را از آن خود کرد و اکرم بیات از خبرگزاری ایرنا برای اثر "لالایی جیرجیرک‌ها برای تاکستان‌‌های ابهر" شایسته تقدیر شد.

دربخش موضوعی نیز هفته نامه شهاب زنجان در حوزه آب و محیط زیست، خبرگزاری ایکنا در حوزه خانواده و سبک زندگی، خبرگزاری فارس در حوزه ایثار و شهادت، خبرگزاری شبستان در حوزه حجاب و عفاف،خبرگزاری ایرنا در حوزه جهش تولید،روزنامه صدای زنجان در حوزه آسیب های اجتماعی و هفته نامه مشاغل کسب و کار در محور حقوق بشری به عنوان رسانه‌های برگزیده معرفی شدند.

همچنین نتایج جشنواره کرونا و رسانه نیز در این مراسم اعلام شد و در بخش تیتر بهنام آقاجانلو از خبرگزاری ایرنا برای اثر "زنجیره مرگی که در صف‌های وام یک میلیون تومانی یافته می‌شود" رتبه اول را کسب کرد.

در بخش یادداشت نیز اصغر نجاری از هفته نامه موج بیداری برای اثر "جنگ سفید" رتبه اول را کسب کرد و معصومه نصیری مقدم از پایگاه خبری آسمان برای اثر "کرونا تلنگری برای ساختار جامعه" شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش گفت‌و‌گو نیز زهرا رسولی از خبرگزاری فارس برای اثر" 20 دقیقه متفاوت با اموات کرونایی" رتبه اول را کسب کرد و در بخش گزارش نیز اثر "بدرقه در ایستگاه آخر" زهرا رسولی از خبرگزاری فارس رتبه اول را کسب کرد و فاطمه تاجبخش از خبرگزاری ایکنا برای اثر "جالی خالی عطر و گلاب در کوچ کرونایی‌ها" شایسته تقدیر معرفی شد.

همچنین در بخش عکس زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا برای اثر "فرشتگان زمینی را با در خانه ماندن یاری کنیم" رتبه اول را کسب کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر