logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۷۰۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

غفلت مسئولان زنجان از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خدابنده

غفلت-مسئولان-زنجان-از-ظرفیت‌های-گردشگری-شهرستان-خدابنده
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان خدابنده دارای ظرفیت‌‌های مهم گردشگری است که مورد توجه مسئولان استان زنجان قرار نگرفته است.

البرز حسینی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: شهرستان خدابنده در دو حوزه سیاحتی و زیارتی دارای ظرفیت‌‌های بیشمار گردشگری است که تا کنون از این ظرفیت‌‌ها به خوبی استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه نیاز است مسئولان استانی برای رونق بخشی به این حوزه مولد، تلاش بی‌شائبه انجام دهند، خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌‌های خوبی از حیث آثار تاریخی و منابع گردشگری است که به این ظرفیت‌ها توجه نشده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌‌های گردشگری طبیعی در شهرستان خدابنده، بیان داشت: شهر کرسف و اراضی اطراف آن، سهرورد، باغات و غار کتله خور به عنوان جاذبه‌های گردشگری این شهرستان محسوب می‌شوند که از نگاه مسئولان برای توسعه به دور مانده است.

حسینی برضرورت انجام مطالعات جدی در زمینه ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: تعریف پروژه‌های گردشگری مناسب چهره این منطقه محروم را بهبود می‌بخشد.

وی با اشاره به مشکلات تامین سوخت کشاورزان به خصوص کمباین داران، افزود: در زمینه تامین ادوات کشاورزی نیز مشکلات مقطی وجود دارد که ضروری است جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی مسئولان در مقطع زمانی فعلی پیگیر حل مشکلات کشاورزان باشند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با توجه به وجود پرونده‌‌های بیشمار مردم در خصوص منابع طبیعی شهرستان در مراکز قضایی ضروری است ضمن احقاق حقوق دولت، مزاحمت خاصی برای کشاورزان ایجاد نشود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر