logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۷۰۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

دستگاه‌های ونتیلاتور بخش کودکان بیماران کرونایی در زنجان افزایش می‌یابد

دستگاه‌های-ونتیلاتور-بخش-کودکان-بیماران-کرونایی-در-زنجان-افزایش-می‌یابد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مورد وضعیت دستگاه‌های ونتیلاتو(تنفسی) بخش کرونا کودکان گفت: تا پاییز امسال تعداد دستگاه‌ها تنفسی در این بخش افزایش می‌یابد.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کمبود دستگاه ونتیلاتور(تنفسی) در بخش کودکان بیمار کرونایی اظهار کرد: همچنان این مشکل وجود دارد ولی در طرح تحول افزایش امکانات دیده شده است.

وی تصریح کرد: کودکان نیز متاسفانه به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند و در حال حاضر مشکل در بخش کودکان به صورت حاد نیست اما مشکلاتی را داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ابراز کرد: اگر در فصل پاییز بحث آنفولانرا نیز به بیماری کرونا اضافه شود قطعا نیاز به افزایش دستگاه‌های ونتیلاتور در بیمارستانها خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های لازم انجام شده که در این راستا تعداد دستگاه‌ها ونتیلاتور تنفسی در بخش بزرگسالان و کودکان قبل از پاییز افزایش می‌یابد.

قزلباش عنوان کرد: بیشتر بزرگسالان درگیر بیماری کرونا می‌شوند و در گذشته نسبت به افزایش دستگاه ونتیلاتور در بخش بزرگسالان اقدام شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمبود دستگاه ونتیلاتور کودکان کشوری است و پیگیر موضوع هستیم تا در فصل پاییز مشکلی در استان نداشته باشیم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر