logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۰۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

«سی آیه سیاسی»؛ نخستین کتاب در پاسخ به برخی سوالات پیرامون کنش های سیاسی-اجتماعی رهبرمعظم انقلاب

«سی-آیه-سیاسی»؛-نخستین-کتاب-در-پاسخ-به-برخی-سوالات-پیرامون-کنش-های-سیاسی-اجتماعی-رهبرمعظم-انقلاب
کتاب «سی آیه سیاسی» اولین و تنها کتاب در پاسخ به برخی سوالات و شبهات پیرامون کنش های سیاسی-اجتماعی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مواجهه با جریانات غربگرا است.

به گزارش موج رسا; کتاب «سی آیه سیاسی» اولین و تنها کتاب در پاسخ به برخی سوالات و شبهات پیرامون کنش های سیاسی-اجتماعی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در مواجهه با جریانات غربگرا است.

 
اگر در سالهای اخیر، سوالات و ابهاماتی درباره برخی رفتارهای سیاسی رهبرانقلاب در مواجهه با برخی مسئولان غیرانقلابی در ذهنتان ایجاد شده است، پیشنهاد می شود که این کتاب مطالعه شود.
 
نویسندگان کتاب، در فصل چهارم با عنوان "پیچیدگی های رهبری انقلاب" و با بررسی فنی و تفسیری آیاتی از قرآن کریم و استناد به روایات و سیره سیاسی-تربیتیِ اهل بیت(ع) و همچنین سیره حضرت امام(ره)، به بسیاری از سوالات و ابهامات در این زمینه پاسخ داده اند.
 
امام خامنه‌ای می‌فرمایند: «مسئله قرآن، مسئله بسیار مهمّ ما است؛ مسئله همیشه دنیای اسلام و امّت اسلام است. ما باید به قرآن تمسّک کنیم. امّت اسلامی اگر از قرآن استفاده نکند و اعراض کند  -کما اینکه متأسّفانه در برهه های زیادی از تاریخ ما این اتّفاق افتاده است - ضربه خواهد خورد، سیلی خواهد خورد؛ همچنان که خورد. امروز ما به قرآن احتیاج داریم؛ راه صحیح زندگی جوامع اسامی و امّت اسامی، عمل به قرآن است.»
 
لایه جدید...

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر