logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۷۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

10500 نفر حامی کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد زنجان / 70 نفر از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان حامی ایتام شدند

10500-نفر-حامی-کودکان-یتیم-تحت-پوشش-کمیته-امداد-زنجان-70-نفر-از-اساتید-دانشگاه-آزاد-اسلامی-واحد-زنجان-حامی-ایتام-شدند-

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  با بیان اینکه ده هزار و پانصد نفر حامی کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد زنجان هستند، گفت: این خیران کفالت یک هزار و 600 یتیم تحت پوشش را برعهده دارند.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح اکرام زمینه تامین معاش ایتام تحت پوشش کمیته امداد فراهم شده و عزت نفس آنها احیاء می شود، اظهار داشت: برنامه های مختلفی برای حمایت از ایتام درکمیته امداد اجرا می شود .

وی با ارائه  گزارشی از اقدامات این نهاد در خصوص جذب حامیان طرح های اکرام و محسنین در استان، ابراز کرد: حضور خیران در این طرح ها مناسب بوده و در شش ماهه اول سال گذشته سرانه دریافتی هر یتیم 140هزار تومان بود که این رقم در پایان سال به 208 هزارتومان رسید .

صفری خاطرنشان کرد:  رسیدگی به ایتام از آموزه های دینی دراسلام بوده و اجرای طرح اکرام به منظور مشارکت خیران در حمایت از ایتام نیازمند در کمیته امداد اجرا می‎شود.

این مقام مسئول افزود: توسعه کمی و کیفی طرحهای مشارکتی از جمله برنامه های کمیته امداد بوده و در این راستا برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مورد توجه قرار گرفته است که امیدواریم تا پایان سال سرانه دریافتی ایتام به 3میلیون ریال افزایش یاید.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه  17 نفر از اعضای نظام مهندسی استان حامی کودکان یتیم شده اند، ابراز کرد:70 نفر از کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان نیز در یک اقدام خداپسندانه حامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر