logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۷۰۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مربی اسبق تیم ملی ووشو:

رزمایش مواسات حرکت ملی برای کمک به نیازمندان است

رزمایش-مواسات-حرکت-ملی-برای-کمک-به-نیازمندان-است
مربی اسبق تیم ملی ووشو گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه حرکت ملی برای رفع نیازمندی‌های اقشار آسیب پذیر از کرونا بود که همدلی ایجاد کرد.

رامین موحد نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا موجب شد تا بسیاری از کسب و کارها دچار مشکل شوند که اقشار مختلف ورزش نیز جزو آسیب دیدگان از کرونا محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری کمک مومنانه اقدام مهمی برای کاهش مشکلات معیشتی نیازمندان جامعه بود، گفت: این رزمایش فرهنگ نوع دوستی مردم ایران را به نمایش گذاشت.

این ورزشکار زنجانی خاطرنشان کرد: کمک به نوع دوست در حوادث و اتفاقات طبیعی در دنیا مرسوم است اما در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نوع دوستی و همدلی بیشتری رقم خورد.

موحدنیا ادامه داد: رزمایش مواسات و همدلی تلاش کرد تا گروه‌های آسیب دیده‌ای که از چشم دولت پنهان هستند را مورد توجه قرار داده و نیازمندی‌های معیشتی این قشر تامین شود.

وی با بیان اینکه در چنین مواقعی باید دولت بیشترین حمایت را از اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشد، افزود: حمایت‌های دولت از گروه‌های مختلف آسیب دیده از کرونا بسیار کمرنگ بود.

مربی اسبق تیم ملی ووشو خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا موجب شد تا عده‌‌ای ار فعالان حوزه کسب و کار نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و افرادی که گرفتاری بیشتری داشته و مستاجر بوده و درآمدی نیز به دست نیاوردند، بیشتر دچار صدمه شدند.

وی گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه حرکت ملی برای رفع نیازمندی‌های اقشار آسیب پذیر از کرونا بود که همدلی ایجاد کرد.

مربی اسبق تیم ملی ووشو بیان داشت: یکی از نقاط قوت این رزمایش تقویت حس نوع دوستی است چرا که هنگامی که کاری از سوی دولت انجام می‌شود، وظیفه محسوب می‌‌شود اما کمک همنوع به همنوع حس انسان دوستی را در جامعه تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا جامعه ورزش هستند که هنوز فعالیت‌های خود را آغاز نکرده‌اند، گفت: حدود 10 هزار باشگاه ورزشی در کشور فعالیت می‌کنند که اگر به طور متوسط در هر باشگاه سه نفر فعالیت کنند، 30 هزار نفر به آمار بیکاران جامعه اضافه شده است این در حالی است که برخی باشگاه‌های کشور بیش از 20 مربی دارند.

موحدنیا با بیان اینکه حال فعالان و باشگاه داران ورزش در حال حاضر خوب نیست چرا که دولت نگاه خوبی به این مجموعه نداشته است، گفت: وام 6 میلیونی برای یک باشگاه با 5 میلیون تومان کرایه در ماه مشکلی را حل نمی‌‌کند.

وی با اشاره به آسیب‌های موجود و احتمال ورشکستگی برخی باشگاه داران، بیان داشت: با کنار زدن ورزش، بسترهای سلامتی جامعه دچار آسیب شده و نسل نوجوان و جوان بیشترین آسیب را متحمل خواهند شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر