logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۷۰۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرموسسه معبر آسمانی زنجان:

30 جهیزیه در بین زوج‌ها نیازمند استان زنجان توزیع می‌شود

30-جهیزیه-در-بین-زوج‌ها-نیازمند-استان-زنجان-توزیع-می‌شود
مدیرموسسه معبر آسمانی زنجان گفت: تامین 30 جهیزیه با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان برای زوج‌ها نیازمند استان زنجان تامین شده و از فردا تحویل نو عروسان می‌شود.

رحمان هادی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آماده سازی 30 جهیزیه برای زوج‌های نیازمند در استان زنجان اظهار کرد: مبلغ مورد نیاز برای تهیه این میزان جهیزیه حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.

وی با تاکید براینکه برای تامین هر جهیزیه بیش از 30 میلیون تومان هزینه صرف شده است تصریح کرد: هر جهیزیه شامل یخچال٬ اجاق گاز٬ جارو برقی٬ فرش٬ سرویس‌های قابلمه و قاشق چنگال و همچنین ظروف چینی٬ تلویزیون و غیره است.

مدیرموسسه معبر آسمانی زنجان تاکید کرد: هر کدام از جهیزیه شامل 14 قلم کالا بوده که 11 قلم از آنها کالای اساسی است.

وی با اشاره به اینکه این جهیزیه‌ها فردا توسط گروه‌های جهادی در سطح استان زنجان توزیع می‌شود عنوان کرد: فردا جهیزیه‌ها از مجموعه ورزشی شهید عطایی بارگیری شده و در سطح استان توزیع می‌شود.

رحمانی خاطر نشان کرد: بخشی از هزینه‌های تامین جهیزیه‌ها از طریق خیرین تامین شده و خوشبختانه خیرین استان زنجان نیز در این کار خیر همکاری بسیار خوبی را دارند.

مدیرموسسه معبر آسمانی زنجان با اشاره به اینکه این اقدام با عنوان احسان و جهیزیه در استان زنجان انجام می‌شود افزود: زوج‌های نیازمند توسط گروه‌های جهادی شناسایی شدند و فردا جهیزیه‌ها به این زوج‌ها تحویل داده می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر