logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۷۰۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

کمک مومنانه تاکید اسلام و قرآن است/ ضرورت کمک آحاد جامعه به رزمایش مواسات

کمک-مومنانه-تاکید-اسلام-و-قرآن-است-ضرورت-کمک-آحاد-جامعه-به-رزمایش-مواسات
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: کمک مومنانه و دستگیری از نیازمندان واقعی جامعه تاکید دین مبین اسلام و قرآن است.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در دین مبین اسلام و قرآن کریم دستگیری از افتادگان و رسیدگی به مستمندان و صدقات مورد توجه بوده و همواره از سوی معصومین (ع) و پیامبر گرامی اسلام بیان شده است.

وی با بیان اینکه ائمه معصومین (ع) و پیامبر اکرم در  گفتار و در رفتار یاریگر نیازمندان و مستمندان واقعی جامعه بوده‌‌اند، افزود: باید از رفتار و کردار ائمه اطهار (ع) در این زمینه کمک گرفت.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه را برای رفع نیازمندی‌های جامعه را یادآور شد و گفت: مقام معظم رهبری با واسطه و یا بدون واسطه بر جامعه نظارت داشته و وضعیت مستضعفان جامعه را می‌دانند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه متاسفانه انتشار ویروس کرونا اجازه کسب و کار به عده‌ای از افراد جامعه را نداد، افزود: این موضوع موجب شد تا اشتغال برخی افراد به دلیل بیماری کرونا در معرض خطر قرار گیرد.

وی برضرورت حمایت‌های مومنانه در قالب رزمایش مواسات و همدلی تاکید کرد و گفت: برگزاری این رزمایش موجب می‌شود تا افراد مستضعف بیشتر از این دچار مشکل معیشتی نشوند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان ادامه داد: واجب است مسلمانان و مومنان در قالب این رزمایش به کمک مستمندان آمده و اجازه ندهند شادابی جامعه کمرنگ شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر