logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۶۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

هیچ دستگاه اجرایی حق شکایت از رسانه‌های استان زنجان را ندارد / عزاداری به سبک گذشته امکانپذیر نیست

هیچ-دستگاه-اجرایی-حق-شکایت-از-رسانه‌های-استان-زنجان-را-ندارد-عزاداری-به-سبک-گذشته-امکانپذیر-نیست
استاندار زنجان گفت: هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد از رسانه منتقد شکایت کند و ضروری است مراتب شکایت از رسانه‌ها با مستندات را اعلام شود تا ظرف یک هفته بررسی کنم.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: تشکل‌ها به عنوان بازوان توانمند مدیران محسوب می‌شوند که هنوز از ظرفیت‌های آنها استفاده نشده است.

وی با گرامیداشت یاد و ‌خاطره شهدای رسانه، ادامه داد: خبرنگاران در اطلاع‌رسانی، توسعه، پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی نقش بسزایی داشته و دارند.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل وضعیت امروز استان، جلسه گرامیداشت روز خبرنگار به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده است، افزود: اعتقاد و ایمان به کار خبرنگاران و ‌اطلاع رسانی این قشر دارم و اعتقاد دارم که باید همواره این قشر مورد تکریم و احترام باشند.

استاندار زنجان ادامه داد: جایگاه برتر استان زنجان در زمینه‌های مختلف مدیون حضور، قلم و گفتار خبرنگاران است چرا که این قشر به عنوان یار و همکار واقعی در کنار مسئولان هستند.

حقیقی با اشاره به کسب رتبه دوم در فضای کسب و کار و رتبه یک در توسط ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود:  استان زنجان رتبه دوم نرخ مشارکت اقتصادی را به خود اختصاص داده و در تنظیم بازار جایگاه مطلوبی دارد که این موفقیت‌ها مدیون تلاش خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها ارتباط منطقی ایحاد کنند، موفقیت بیشتری کسب می‌کنند، افزود: مدیران بدون ارتباط مطلوب با رسانه‌ها ناموفق هستند.

این مسئول در خصوص برگزاری مراسم روز خبرنگار، گفت: منتظر بودم صاحب مجلس این مراسم را برگزار کند اما خبری نشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه روی قولم در خصوص بیمه خبرنگاران هستم، افزود: هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد از رسانه منتقد شکایت کند و ضروری است مراتب شکایت از رسانه‌ها با مستندات را اعلام شود تا ظرف یک هفته بررسی کنم.

حقیقی با اشاره به وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در زنجان، گفت: سهم استان ۳ هزار و ۵۰۰ مسکن بود که با تلاش‌های انجام شده، به ۱۳ هزار ۵۵۰ مسکن رسید  و ۱۰ هزار ۲۲۰ فرد واجد شرایط تعیین تکلیف شده‌اند.

وی با بیان اینکه استان زنجان از نظر تامین زمین در طرح اقدام ملی مسکن، رتبه اول را داراست، بیان داشت: 2 هزار واحد مسکونی برای روستاییان کم درآمد در استان زنجان احداث می‌شود.

این مسئول در خصوص برگزاری برنامه‌های ماه محرم، بیان داشت: عزاداری به سبک گذشته امکانپذیر نیست لذا باید هم خودمان و هم دیگران را رعایت کنیم و ضروری است به جای پذیرایی در طرح مومنانه شرکت کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان امسال میهمان نمی‌پذیرد، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم واقعیت‌های کرونا را اطلاع‌رسانی کنیم.

حقیقی یادآور شد: تا ۴ تیرماه در زمینه کرونا وضع خوبی وجود داشت و تعداد افراد سرپایی ۴۰۰ نفر بود که در  نهایت از ۲۰۰ نفر تست می‌گرفتیم اما وضعیت رفته رفته بدتر شد.

وی گفت: برگزاری مراسم‌های عروسی و ترحیم و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی افراد موجب افزایش بیماران شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر