logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۶۹۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

تکمیل مدارک متقاضیان وام ودیعه مسکن ادامه دارد

تکمیل-مدارک-متقاضیان-وام-ودیعه-مسکن-ادامه-دارد
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال حاضر سامانه ارائه تسهیلات وام مسکن برای تکمیل مدارک متقاضیان باز است.

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به استان‌ها از سوی تهران دسترسی داده نشده است و در این زمینه به صورت متمرکز عمل می‌شود.

وی یکی از شرایط مهم دریافت تسهیلات ودیعه مسکن را قرمز نبودن فرم "جیم" متقاضی عنوان کرد و گفت: اما دریافت این تسهیلات فرم "جیم" را قرمز نمی‌کند.

این مسئول بیان داشت: فرصت برای تکمیل مدارک برای متقاضیانی که کد ملی خود را از طریق سامانه ارسال کرده‌اند، ادامه دارد، افزود: از یک میلیون و 800 هزار متقاضی حدود 250 هزار نفر تکمیل مدارک کرده و 50 هزار نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: پس از تکمیل مدارک از سوی متقاضیان بررسی‌های لازم بر اساس داده‌ها انجام و نتایج بررسی از طریق پیامک ارسال می‌شود تا متقاضی با ورود به سامانه بانک عامل خود را انتخاب کند.

شاهین‌فر با بیان اینکه افتتاح حساب در بانک انتخابی از سوی متقاضی به صورت متمرکز انجام می‌شود، ادامه داد: ضمانت ساده‌ای از جمله سهام عدالت و شرایط اعلام شده از سوی بانک در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: اطلاع رسانی تسهیلات ودیعه مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی به صورت متمرکز انجام می‌شود و ضروری است متقاضیان به این اطلاعیه‌ها توجه کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر