logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۶۹۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان:

باشگاه داران زنجانی برای دریافت تسهیلات کرونایی باید هفت خوان رستم را طی کنند

باشگاه-داران-زنجانی-برای-دریافت-تسهیلات-کرونایی-باید-هفت-خوان-رستم-را-طی-کنند
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با اشاره به اینکه برای دریافت تسهیلات کرونا این باید هفت خوان رستم را طی کرد گفت: پروسه ای که برای دریافت تسهیلات کرونا در نظر گرفتند منجر به نامیدی باشگاه داران شده است.

مهران زرگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به متضرر شدن باشگاه‌های بدنسازی در استان زنجان اظهار کرد: متاسفانه در این مدت با تعطیلی باشگاه ها، باشگاه داران دچار زیان مالی بالایی شدند.

وی با اشاره به تاثیرات تعطیلی چند ماهه باشگاه های بدنسازی در استان زنجان تصریح کرد در این چند ماه که باشگاه‌های بدنسازی فعالیتی ندارند دچار مشکلات عدیده مالی شدند که با بازگشایی آنها مدتها طول می‌کشد تا خسارت های مالی آنها جبران شود.

زرگری با تاکید بر اینکه بسیاری از باشگاه های بدنسازی در استان زنجان استیجاری هستند عنوان کرد: خیلی از باشگاه‌های بدنسازی در استان زنجان به دلیل عدم توان پرداخت کرایه و مشکلات اقتصادی نسبت به جمع آوری باشگاه خود اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان بالغ بر ۶۰ باشگاه بدنسازی فعالیت می‌کنند که همه آنها متضرر شدند بیان کرد: در سطح استان نیز بیش از ۱۵۰ باشگاه بدنسازی وجود دارد که در حال حاضر همه این باشگاه‌ها به دلیل تصمیم ستاد مبارزه با کرونا استان تعطیل هستند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۵ باشگاه بدنسازی در استان زنجان به دلیل مشکلات اقتصادی جمع آوری شدند ابراز کرد: باشگاه‌های بدنسازی به اندازه کافی متضرر شدند و بسیاری از مربیان درآمدشان از باشگاه است که متاسفانه با شیوع بیماری کرونا و تصمیم بر تعطیلی باشگاه ها باعث شد این مربیان با مشکلات اقتصادی جدی مواجه شوند.

وی با اشاره به موضوع اعطای تسهیلات به باشگاه های بدنسازی بیان کرد: متاسفانه برای دریافت این تسهیلات باید راه هفت خوان رستم را طی کرد و این موضوع باشگاه داران را از دریافت تسهیلات ناامید کرده است.

زرگری با اشاره به اینکه اگر امروز هم تصمیم بر بازگشایی باشگاههای ورزشی گرفته شود به زمان زیادی نیاز داریم تا به روند عادی برگردیم خاطر نشان کرد: ضرر و زیانی که به این بخش از حوزه ورزش استان وارد شده بالاتر از تسهیلاتی است که برای باشگاه‌ها در نظر گرفتند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر