logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۶۹۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

ترم جدید دانشگاه آزاد به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود

ترم-جدید-دانشگاه-آزاد-به-صورت-مجازی-و-حضوری-برگزار-می‌شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروز فر امروز در بازدید از پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر با شیوع و همه‌گیری ویروس کووید 19 برنامه‌ها با مدیریت دیگری باید پیش می‌رفت که دانشگاه آزاد اسلامی جزو معدود دانشگاه‌هایی بود که به صورت متمرکز خدمات آموزشی را از 15 اسفند ارائه کرد.

وی گفت: سعی کردیم در استان زنجان در ایام نوروز ایرادات سیستمی را با برگزاری کلاس‌های جبرانی حل کرده و ترم موفقی را از نظر آموزشی، امتحانات و ترم تابستان در فضای مجازی پیشت سر بگذرانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه ترم پیش رو نیز به صورت مجازی و ترکیب مجازی و حضوری برگزار می‌شود، افزود: این دانشگاه در مقایسه با موسسات آموزش عالی غیر دولتی دارای زیرساخت‌های قوی بوده و از نظر نیروی انسانی قوی نیز با دارا بودن 445 عضو هئیت علمی تمام وقت حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

فیروزفر با اشاره به وجود زیرساخت‌های کارگاهی، آزمایشگاهی، پژوهشی، رفاهی و خدماتی بالای استاندارد در این دانشگاه، افزود: همه این زیرساخت‌ها در همه شاخص‌ها بالای استانداردهای آموزش عالی بوده و در مقابل شهریه مناسب از دانشجویان دریافت می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجویان، بیان داشت: در حوزه کارآفرینی و فنآوری و خلاقیت دانشجویان برنامه‌های مطلوبی پیگیری و در حال حاضر طرح هر گروه یک هسته فنآور در حال هدایت و برنامه‌ریزی است تا این گروه‌ها در مراکز رشد محصولات خود را به دانش بنیان و تجاری‌سازی تبدیل کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر