logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۶۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

هیجان زدگی کانال های خبری اصلاح طلب نسبت به انتشار خبر تبدیل لبنان به مستعمره فرانسه!

هیجان-زدگی-کانال-های-خبری-اصلاح-طلب-نسبت-به-انتشار-خبر-تبدیل-لبنان-به-مستعمره-فرانسه!
کانالهای نزدیک به دولت و اصلاح طلبان که به مبلغان برجام شناخته می شوند، با استناد به امضاهای بسیار اندک مجازی ساختگی یک سایت اینترنتی، خواستار تبدیل لبنان به مستعمره فرانسه شدند.

به گزارش موج رسا; طی چند روز گذشته و پس از انفجار مهیب که در شهر بیروت لبنان رخ داد، برخی جریان و کشورهای اروپایی تلاش کردند تا در تحولات لبنان نقش آفرینی کنند و اداره امور این کشور را دستخوش تغییرات اساسی کنند؛ یکی از این کشورها فرانسه بوده است که به دنبال سفر ماکرون رئیس جمهور فرانسه به لبنان پس ازحادثه بیروت، حاشیه هایی فراوانی را ایجاد کرد

 
 از جمله اینکه ماکرون در اقدامی مداخله جویانه رسما اعلام کرد که باید تغییرات اساسی در اداره لبنان صورت بگیرد و اگر این کار محقق نشود، فرانسه وارد عمل خواهد شد و این کار را خواهد کرد. 
 
بعد از سفر ماکرون به لبنان، ادعاهایی صورت گرفته که فرانسه در تلاش است تا اداره موقت لبنان را برعهده بگیرد.
 
 جالب تر اینکه، رسانه های داخلی ایران از جریان نزدیک به جریان دولت و اصلاح طلب در که تا چندی پیش یکی از مبلغان اصلی برجام بودند، در اقدامی عجیب خبر جمع شدن 50 هزار امضا از سوی مردم لبنان برای اداره این کشور توسط فرانسه را با هیجان زدگی کامل در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پوشش دادند.
 
 این در حالی است که طبق عرف اروپا برای چنین طومارهایی برای مورد توجه قرار گرفتن در زمان اعلام باید باید حداقل 75 هزار امضا داشته باشد.
 
 کشور لبنان جمعیتی بالغ بر هفت میلیون نفر دارد واکثریت مردم لبنان، خواهان مستعمره شدن توسط دولت فرانسه نیستند؛ بر همین مبنا این اقدام رسانه های اصلاح طلب، عجیب و قابل تامل است!
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر