logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۶۹۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اصفهانیان:

مشارکت اقشار مختلف مردم در رزمایش کمک مومنانه لبیک به فرمان مقام معظم رهبری است

مشارکت-اقشار-مختلف-مردم-در-رزمایش-کمک-مومنانه-لبیک-به-فرمان-مقام-معظم-رهبری-است
فریدون اصفهانیان پیشکسوت عرصه داوری کشور با تاکید براینکه برگزار رزمایش کمک مومنانه در شرایط کنونی لازم و ضروری بود گفت: ملت ایران با مشارکت در این رزمایش به دعوت رهبر انقلاب لبیک گفتند و حضور مردم در این رزمایش قابل تقدیر است.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تشکیل پویش مردمی کمک مومنانه در سراسر کشور اظهار کرد: خیرین در این راستا به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و به پویش سراسری کمک مومنانه پیوستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از همه اقشار مختلف فرهنگی و هنری، اقتصادی و وزرشی از رزمایش کمک مومنانه استقبال کردند تصریح کرد: ورزشکاران علاوه بر قهرمانی مرام پهلوانی نیز دارند و با حضور و مشارکت خود در این رزمایش می‌توانند مفید واقع شوند چرا که این اتفاق توسط ورزشکاران و پیشکسوتان این عرصه افتاد و به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند و مردم نیز با مشاهد پیوستن جامعه ورزشی به پویش کمک مومنانه دلگرم‌ شدند.

رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال بیان کرد: جامعه ورزشی نیز در این راستا همگام با سایر مردم گام‌های خوبی را برداشتند و تا به امروز پیشکستوتان وزرشی در این عرصه فعالیت‌های خوبی داشتند.

وی با تاکید براینکه ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در هر زمان رهبر معظم انقلاب توجه به بخشی را مورد تاکید قرار دادند لبیک گفته و با جان و دل در تحقق آن اقدام کردند عنوان کرد: حرکت کمک مومنانه در شرایط اقتصادی فعلی لازم و ضروری بود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری به زیبایی با مطرح کردن کمک مومنانه موجب ایجاد حرکتی ملی برای کمک به نیازمندان جامعه شدند که این مهم جای تقدیر دارد.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی بسیاری از خانواده‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و شرایط اقتصادی که بوجود آمده دچار مشکل شدند که این اقدام می‌تواند گوشه‌ای از مشکلات آنان را برطرف کند.

اصفهانیان با اشاره به اینکه امیدواریم هر کس به اندازه وسع و توان خود در رزمایش کمک مومنانه شرکت کنند عنوان کرد: تشکیل کمپین کمک مومنانه یک اقدام بسیار زیبایی است و جامعه وزرشی نیز در این رزمایش مشارکت خوبی داشتند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز ورزشکار و پهلوانانی همانند تختی را در جامعه داریم ابراز کرد: بسیاری از این پهلوانان به صورت گمنام در رزمایش کمک مومنانه مشارکت می کنند بدون آنکه نامی از آن ها برده شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر