logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۶۹۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

دستگیری مردم مومن و انقلابی از نیازمندان در رزمایش کمک مومنانه قابل تقدیر است

دستگیری-مردم-مومن-و-انقلابی-از-نیازمندان-در-رزمایش-کمک-مومنانه-قابل-تقدیر-است
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مومن، انقلابی و ولایی این بار در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به دستگیری از نیازمندان می‌‌پردازند.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و حاکم شدن شرایط اقتصادی ویژه در جامعه و ایران اسلامی، متاسفانه برخی کسب و کارها از رونق افتاده است.

وی با بیان اینکه به دلیل وضعیت امروز جامعه بخشی قابل توجهی از مردم دچار مشکل شده و در تامین نیازمندی‌‌های خود در مضیقه هستند، افزود: مردم نوع دوست و فرهنگی ایران در چنین شرایطی پای کار آمده و با کمک و همیاری به رزمایش کمک مواسات، همدلی و کمک مومنانه گام‌‌های مطلوبی را برای رفع مشکلات جامعه برداشته اند.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: مردم مومن، انقلابی و ولایی نیز که  در هر مقطعی در صحنه حضور دارند این بار در قالب رزمایش کمک مومنانه به دستگیری از نیازمندان می‌‌پردازند.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات بزرگی در چند ماه اخیر برای رفع نیازمندی‌ها نیازمندان جامعه انجام شده است، افزود: توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان بخشی از مشکلات این قشر را حل کرده است.

اسماعیلی گفت: ضروری است افرادی که تمکن مالی داشته و خیرین به برگزاری مطلوب به این رزمایش کمک کرده و پای کار باشند تا از این مشکل عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای عبور از شرایط اقتصادی امروز نیازمند در صحنه بودن همگان هستیم و باید کمک کار نظام اسلامی در چنین شرایطی بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر