logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۶۹۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

بانک ها موظف به پاسخگویی درباره سهام عدالت شدند

بانک-ها-موظف-به-پاسخگویی-درباره-سهام-عدالت-شدند
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، طی بخشنامه‌ای، بانک‌های دولتی را موظف کرد، اطلاع رسانی لازم را درباره پذیرش سهام عدالت به عنوان وثیقه صدور کارت اعتباری انجام دهند.

به گزارش موج رسا;  به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، طی بخشنامه‌ای، بانک‌های دولتی را موظف کرد، اطلاع رسانی لازم را در مورد پذیرش سهام عدالت به عنوان وثیقه صدور کارت اعتباری انجام دهند.

این بخشنامه به مدیران عامل ۱۷ بانک دولتی، غیر دولتی، شرکت دولتی بانکی وابسته به وزارت ارتباطات و مؤسسات اعتباری ابلاغ شده است.

در بخشنامه صادره از سوی عباس معمار نژاد آمده است:

«پیرو تأکیدات رئیس جمهور، برنامه‌های دولت تدبیر و امید، مصوبه شورای عالی بورس و بخشنامه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با اعطای تسهیلات خرد به مردم به پشتوانه توثیق سهام عدالت و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، مقتضی است اقدامات لازم در این خصوص به عمل آمده و موضوع صدور کارت اعتباری به پشتوانه سهام عدالت از طریق مقتضی به مشتریان اطلاع رسانی شود.»

بر اساس این گزارش، این بخشنامه به مدیران عامل ۱۷ بانک دولتی، غیر دولتی، شرکت دولتی بانکی وابسته به وزارت ارتباطات و مؤسسات اعتباری ابلاغ شده است./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر