logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۶۹۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

دسته های عزاداری محرم امسال در زنجان برگزار نمی شود

دسته-های-عزاداری-محرم-امسال-در-زنجان-برگزار-نمی-شود-
فرماندار زنجان در مورد تصمیم جدید ستاد مبارزه با کرونا استان گفت: براساس وضعیت زنجان در شیوع بیماری کرونا امسال دسته های عزاداری در ماه محرم برگزار نمی شود.

رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در مورد برگزاری مراسمات و دسته های عزاداری در ایام محرم در زنجان اظهار کرد: با توجه با وضعیت شیوع بیماری کرونا و قرمز بودن شرایط شهرستان زنجان امکان برگزاری  دسته های عزاداری در زنجان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دسته عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان امسال در ماه محرم برگزار نخواهد شد تصریح کرد: از دسته های عزاداری درخواست شده برنامه های خود را طوری برگزار کنند که نیازی به برگزاری دسته های عزاداری نباشد.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه فردا در مورد برنامه های ماه محرم جلسه ای برگزاری خواهد شد و کیفیت مراسمات بررسی می شود بیان کرد: با توجه به نگرانی هایی که در مورد شیوع بیماری کرونا داریم و به دلیل قرمز بودن وضعیت محدودیت های بهداشتی زیادی را برای هئیت ها عزاداری اعمال خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مراسمات محرم تابع پروتکل هایی خواهد بود که دانشگاه علوم پزشکی ابلاغ خواهد کرد.

عسگری در پایان تاکید: عزاداران برای  حضور در مراسمات باید فاصله اجتماعی را رعایت کنند و رعایت پروتکلهای بهداشتی باید با دقت بیشتری اجرا شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر