logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۶۹۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

اوقافی بودن زمین در خدابنده طرح‌های مسکن را با چالش مواجه کرده است/ ضرورت بازنگری بر طرح‌های هادی روستایی

اوقافی-بودن-زمین-در-خدابنده-طرح‌های-مسکن-را-با-چالش-مواجه-کرده-است-ضرورت-بازنگری-بر-طرح‌های-هادی-روستایی
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اوقافی بودن زمین در خدابنده طرح‌های مسکن به ویژه طرح اقدام ملی مسکن را با چالش مواجه کرده است.

البرز حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده شهرستان خدابنده عدم تامین زمین برای احداث مسکن است که به دلیل اوقافی بودن زمین‌ها، این امر را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح‌های هادی به دلیل نبود اعتبارات در عمل با مشکل مواجه هستند، افزود: تعارضات موجود بین دهیاری و بنیاد مسکن نیز به این مشکل اضافه کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برضرورت بازنگری طرح‌های هادی و مشارکت همه نهادها برای بهسازی روستاها تاکید کرد و گفت: در زمینه تامین مسکن با توجه به جمعیت روستایی و افراد نیازمند ضروری است یک حرکت جدی انجام شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: یکی از مشکلات در تامین زمین برای احداث مسکن در شهرستان خدابنده، اوقافی این شهرستان به ویژه شهر قیدار است.

حسینی خاطرنشان کرد: باید پیگیر تامین زمین برای احداث طرح مسکن ملی بود که لزوما هدف این طرح حمایت از اقشار آسیب پذیر است.

وی با بیان اینکه عدم مدیریت مناسب در حوزه کشاورزی به این شهرستان آسیب می‌زند، افزود: ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه کشاورزی شهرستان خدابنده، ضروری است در بحث آب و رعایت الگوی کشت نگاه ویژه از سوی جهاد کشاورزی استان به این شهرستان شود.

 عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضروری است از سوی دولت و بخش خصوصی در خصوص مدیریت و رعایت الگوی کشت کارهای مناسبی در این شهرستان انجام شود تا این شهرستان ضمن مولد بودن بخشی از بیکاری را حل کرده و محصولات خوبی را تولید کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر