logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۶۹۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان:

اعلام تصمیمات جدید ستاد کرونا، روز یکشنبه در زنجان/ وضعیت 3 شهرستان قرمز است

اعلام-تصمیمات-جدید-ستاد-کرونا،-روز-یکشنبه-در-زنجان-وضعیت-3-شهرستان-قرمز-است
معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: تصمیمات جدید ستاد کرونای استان زنجان در خصوص رفع و یا اعلام محدودیت‌ها، روز یکشنبه اعلام می‌شود.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت سه شهرستان زنجان، ابهر، خرم‌دره در زمینه ویروس کرونا قرمز است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های قیدار، سلطانیه، ماهنشان و ایجرود دارای وضعیت نارنجی هستند، افزود: شهرستان طارم نیز وضعیت زرد را تجربه می‌کند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر محدودیت‌های هفته گذشته همچنان در شهرهای دارای وضعیت قرمز وجود دارد و محدودیت‌های جدید یا کاهش محدودیت‌ها از روز یکشنبه هفته آینده اعلام می‌شود.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: همچون هفته‌های گذشته مراسم‌های عروسی و عزا در زنجان با محدودیت برگزار شده و مساجد نیز تعطیل است.

مرادی با بیان اینکه هنوز آرامستان‌های استان تعطیل بوده و مراسم در آرامستان‌ها نیز با حداقل افراد برگزار می‌شود، افزود: باشگاه‌های ورزشی، قهوه‌خانه‌ها و آرایشگاه‌ها نیز اجازه فعالیت ندارند.

وی گفت: همچون هفته‌های گذشته فعالیت آموزشگاه‌های آموزشی نیز تا روز یکشنبه تعطیل بوده و اصناف و بازاریان نیز موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

این مسئول برضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از سوی مردم تاکید کرد و گفت: استفاده از ماسک در اماکن عمومی نیز اجباری بوده و باید همگان به این موضوع توجه داشته باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر