logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۶۹۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
قهرمان قایقرانی آسیا:

رزمایش کمک مومنانه نمایش فرهنگ نوع دوستی ملت ایران است

رزمایش-کمک-مومنانه-نمایش-فرهنگ-نوع-دوستی-ملت-ایران-است
قهرمان قایقرانی آسیا گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه حرکت بسیار سنجیده‌ای برای کمک به نیازمندان واقعی جامعه است.

مهسا جاور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در شرایطی که برخی افراد به دلیل شیوع بیماری کرونا در حال حاضر درآمدی نداشته و نقدینگی آنها صفر شده است، کمک مهمی برای این افراد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: انتشار ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی برخی از کسب و کارها موجب شد تا برخی اقشار جامعه حتی برای تهیه غذای روزانه دچار مشکل شوند که در این شرایط این افراد نیازمند دستگیری و کمک هستند.

قهرمان قایقرانی آسیا بیان داشت: اجرای رزمایش کمک مواسات، همدلی و کمک مومنانه حرکتی است که می‌تواند گره بزرگی از اقشار کم درآمد جامعه باز کند.

جاور با بیان اینکه ویروس کرونا همیشه با ما نخواهد بود و این دوران تمام می‌شود، افزود:چه خوب که در چنین شرایطی به داد نیازمندان واقعی جامعه رسیده و مشکلات آنها را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه حرکت بسیار سنجیده‌ای برای کمک به نیازمندان واقعی جامعه است چرا که هر کس در این شرایط باید سهمی در رفع نیازمندی‌های همنوعان خود داشته باشد اگر چه این سهم کوچک باشد.

این ورزشکار زنجانی یادآور شد: تا جایی که از دستم برآمده به نیازمندان کمک کرده‌ام.

جاور گفت: رزمایش کمک مومنانه نمایش فرهنگ نوع دوستی مردم ایران زمین در رفع نیازمندی‌ها هموطنان محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر