logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۶۹۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

اختتامیه جشنواره مطبوعات زنجان 17 مرداد برگزار نمی‌شود

اختتامیه-جشنواره-مطبوعات-زنجان-17-مرداد-برگزار-نمی‌شود
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: قرار بود مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات زنجان 17 مرداد برگزار شود که به دلیل عدم اتمام داوری آثار، به روز دیگری موکول شد.

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آثار ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تفکیک و در اختیار هیئت داوران قرار گرفته است اما هنوز نتایج داوری اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه به محض وصول نتایج اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم در محیط مجازی با حضور مسئولان و مسئولان خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود اختتامیه این جشنواره روز جمعه نخواهد بود اما قبل از ورود به ماه محرم این مراسم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ارسال27  اثر در بخش خبر، افزود: 64  اثر در بخش گزارش، 14 اثر در بخش عکس و 31 اثر در بخش مصاحبه به این جشنواره از سوی اصحاب رسانه استان ارسال شده است.

علیمحمدی تصریح کرد: 19 اثر در بخش طرای و صفحه آرایی، 57 اثر در بخش یاداشت و سرمقاله و 47 اثر در بخش تیتر و 4 اثر در بخش طنز مکتوب به این جشنواره ارسال شده و در بخش کاریکاتور اثری ارسال نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر