logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۶۸۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی زنجان خبرداد

20 مرداد آخرین مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه مسکن

20-مرداد-آخرین-مهلت-تکمیل-اطلاعات-متقاضیان-دریافت-تسهیلات-ودیعه-مسکن
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از امروز تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات ودیعه مسکن آغاز و تا 20 مرداد ادامه دارد.

 سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ثبت‌نام مستاجران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ضروری است این افراد اطلاعات خود تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه فقط افراد ثبت‌نام کننده که از طریق سامانه پیامکی ثبت‌نام کردند می‌توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند، خاطرنشان کرد: ضروری است افراد در روزهای مشخص شده به سامانه مراجعه کنند.

این مسئول بیان داشت: مبلغ این وام در شهر زنجان 15 میلیون با 13 درصد است که پس از تکمیل اطلاعات افراد تایید شده به بانک‌های عامل استان برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: سامانه برای تکمیل اطلاعات متقضاضیان در نظر گرفته شده است و پس از پایان مهلت اعلام شده امکان تکمیل اطلاعات برای هیچ کس فراهم نیست.

شاهین‌فر تصریح کرد: متقاضیان بر اساس آخرین رقم سمت راست کد ملی از امروز از ساعت 11 می‌توانند با ورود به سامانه mrud.tem.irاطلاعات خود را تکمیل کنند.

وی گفت: امروز دارندگان رقم 4 به عنوان آخرین رقم سمت راست کد ملی، فردا دارندگان رقم 2و 3 و 16 مرداد رقم یک می‌توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند.

این مسئول ادامه داد: روز 17 مرداد دارندگان رقم سمت راست کد ملی با شماره 5،6 و 7 و 18 مرداد دارندگان رقم آخر0،8 و 9 به سامانه برای تکمیل اطلاعات مراجعه کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: روز بیست مرداد ماه نیز برای همه افراد جامانده برای تکمیل اطلاعات در نظر گرفته شده و پس از آن راست آزمایی اطلاعات وارد شده انجام می‌شود تا تعداد واقعی مستاجران مسحق دریافت تسهیلات مشخص شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر