logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۶۸۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان:

افزایش قیمت شیر در زنجان خودسرانه و غیرقانونی است

افزایش-قیمت-شیر-در-زنجان-خودسرانه-و-غیرقانونی-است
نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان در مورد افزایش قیمت شیر و لبنیات در استان زنجان گفت: افزایش قیمت شیر در استان زنجان خودسرانه بوده وخارج از مصوب قانونی است.

رضا استجلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش قیمت شیر در زنجان اظهار کرد: مصوبه‌ای در مورد افزایش قیمت شیر در زنجان ابلاغ نشده و افزایش قیمت خارج از مصوبه بوده و غیرقانونی و خودسرانه است.

وی با تاکید براینکه باید جلوی افزایش قیمت شیر در زنجان گرفته شود تصریح کرد: افزایش قیمت به دلیل کمبود نهاده‌ها اتفاق افتاده ولی این افزایش قیمت‌ها به صورت خودسرانه و غیرقانونی بوده و مصوبه‌ای در خصوص افزایش قیمت اعلام نشده است.

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان با تاکید براینکه در مجموع قیمت شیر در بازار زنجان غیرقانونی است افزود: قیمت‌هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارد غیرکارشناسی بوده و روند قانونی را طی نکرده است.

وی در مورد تداوم این وضعیت عنوان کرد: این وضعیت باعث می‌شود قیمت واقعی در بازار معلوم نباشد و افراد فرصت طلب از وضعیت بوجود آمده سوء استفاده می‌کنند.

استجلو با اشاره به اینکه مسئولین و متولیان کنترل بازار باید پاسخگو باشند خاطر نشان کرد: مردم زنجان نیز مطالبه‌گر نیستند و کسی نسبت به افزایش قیمت‌ها معترض نیست.

وی ابراز کرد: کسی نسبت به افزایش قیمت شیر در زنجان اعتراضی ندارد و تا زمانی که مردم ما مطالبه‌گر نباشد این افزایش قیمت‌های خود سرانه خواهد بود.

نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان تاکید کرد: مردم زنجان می‌توانند عضو انجمن شده و گروه‌های مطالبه‌گر را تشکیل دهند ولی متاسفانه مردم نسبت به قیمت‌ها بی تفاوت هستند..//ع  

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر