logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۶۸۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان خبر داد؛

اجرای پویش پرچم به مناسبت عید غدیر در زنجان

اجرای-پویش-پرچم-به-مناسبت-عید-غدیر-در-زنجان
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان گفت: برنامه‌های مختلف تبیلغی، ترویجی و فضا سازی شهری همزمان با عید غدیر در زنجان برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام علی یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به وضعیت انتشار ویروس کرونا، مراسمات و برنامه‌های تجمعی برای بزرگداشت عید غدیر لغو شده است.

وی با بیان اینکه عید غدیر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان دارای اهمیت ویژه‌ای است، افزود: برای بزرگداشت این عید اکبر، برنامه‌های تبیلغی، ترویجی و فضا سازی شهری پررنگتر از سال‌های گذشته در نظر گرفته شده است.

این مسئول بیان داشت: تولید و انتشار محتوا در خصوص واقعه غدیر در فضای مجازی و رسانه در قالب پیچ‌ها، کانال‌ها و گروه‌ها در دستور کار بوده و صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه‌های ویژه‌ای را در راستای ترویج معارف غدیر در این ایام پخش می‌کند.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان از پخش برنامه ویژه کودکان در خصوص امامت و غدیر از صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد و گفت: پویش پرچم نیز از طریق مساجد، هیئات، حسینیه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد با نصب پرچم بر سردرب منازل، کوچه‌ها و محله‌ها برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسفی ادامه داد: کاروان موتوری شادی غدیر نیز به همت مجموعه‌های مردمی و هیئات مذهبی در یک ساعت مشخص حرکت و پیام غدیر را مخابره می‌کنند.

وی از تعطیلی ایستگاه‌های صلواتی خبرداد و گفت: طرح اطعام در قالب جیره خشک و 20 هزار پرس غذای طبخ شده بهداشتی در سطح استان زنجان توزیع می‌شود.  

این مسئول بیان داشت: امسال اجتماع عظیم غدیریون برگزار نمی‌شود اما برنامه زنده‌ای به همت حسینیه اعظم زنجان، هیئت فاطمیون، مکتب الزهرا، هیئت داعیان کمیل و رزمندگان اسلام به صورت زنده از صدا و سیمای زنجان بدون حضور مردم در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از ساعت 21 شب از شبکه اشراق پخش می‌شود.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان از اجرای برنامه نورافشانی همزمان با شب عید غدیر از ساعت 9 شب خبرداد و گفت: از بلندگوهای مساجد نیز نماهنگ صوتی پخش می‌شود.

وی گفت: همچنین مساجد و سازمان‌های مردم نهاد مسابقات مختلف و برنامه‌های غیر حضوری در لایو ایسنتاگرام برگزار می‌کنند.

این مسئول افزود: بازنمایی واقعه غدیر به دلیل تجمعی بودن لغو شده است و کار رسانه‌ای و فضای مجازی و حضور غیر مستقیم و فضا سازی شهری برای برنامه‌های غدیر در نظر گرفته شده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر