logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۶۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

سپاه حسین وار از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می کند/ سپاه عامل پیشروندگی انقلاب اسلامی

سپاه-حسین-وار-از-انقلاب-و-دستاوردهای-آن-دفاع-می-کند-سپاه-عامل-پیشروندگی-انقلاب-اسلامی-

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه پاسدار انقلاب و حافظ اسلام بوده و حسین وار از انقلاب و دستاوردهای آن در همه صحنه ها دفاع کند.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) می دانستند که انقلاب ایران، انقلاب بزرگ اسلامی است که پس از بعث رخ داده و ابرقدرت ها با این انقلاب وارد درگیری شده و اجازه نمی دهند این انقلاب ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب نیازمند حافظ بود که امام خمینی (ره) تصمیم گرفتند یک نیروی انقلابی برای حفاظت از نظام اسلامی تشکیل دهند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: امام خمینی (ره) با تکیه بر همان جوان هایی که در میدان مبارزه در هنگام پیروزی انقلاب اسلامی بودند در دوم اردیبهشت ماه سال 58 ،فرمان تشکیل این نیرو را دادند.

سردار کرمی افزود: سپاه در طول چند ماه که وضعیت کشور بحرانی بود در مبارزه با عناصر ضد انقلاب مسلح و غیر مسلح، عناصر باقی مانده رژیم طاغوت که با هدایت صهیونیست ها، آمریکایی ها و بیگانگان در کشور نا امنی ایجاد کرده بودند، آنچنان درخشید و مجاهدت کرد که حضرت امام سالروز امام حسین (ع) را به عنوان روز پاسدار نامگذاری کردند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام با این نامگذاری اهدافی را دنبال می کردند و با این نامگذاری مسیر حرکت این نیرو را مشخص کردند، افزود: سپاه باید پاسدار انقلاب و حافظ اسلام بوده و حسین وار از انقلاب و دستاوردهای آن در همه صحنه ها دفاع کند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در صحنه های دفاعی، امنیتی، عمران، آبادانی، محرومیت زدائی،فرهنگی و اقتصادی باید سپاه ورود یافته و به پیشروندگی انقلاب اسلامی کمک کند.

سردار کرمی بیان داشت:مقام معظم رهبری در جلسه مجمع فرماندهان سپاه فرمودند:" این نامگذاری به حقی است و باید حسین وار از انقلاب اسلامی دفاع کنید".

وی گفت: امروز هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه های امنیتی،دفاعی، سازندگی، عمران،آبادانی کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ نرم،قدرتمند از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر