logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۶۸۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر موسسه معبر آسمانی نور زنجان:

فاز نخست مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در زنجان آغاز شد

فاز-نخست-مرحله-جدید-رزمایش-کمک-مومنانه-در-زنجان-آغاز-شد
مدیر موسسه معبر آسمانی نور زنجان از آغاز فاز نخست مرحله جدید کمک مومنانه در زنجان خبرداد و گفت: مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه به مدت یک ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

رحمان هادی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کمک مومنانه در استان زنجان اظهار کرد: مرحله سوم کمک مومنانه از روز گذشته در استان زنجان آغاز شده است.

وی با تاکید براینکه در مرحله اول ارزاق عمومی بود که در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توزیع شد تصریح کرد: مرحله دوم نیز طبق روال تعیین شده در سطح استان زنجان برگزار شد و ارزاق عمومی در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر موسسه معبر آسمانی نور زنجان با تاکید براینکه مرحله سوم نیز با کمک ستاد و خیرین در استان زنجان آغاز شده است افزود: در این مرحله نیز ارزاق عمومی تهیه و بسته بندی می‌شود که تا به امروز نزدیک به 2 هزار بسته تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست مرحله سوم روز گذشته آغاز شد و کار بسته بندی و توزیع انجام می‌شود بیان کرد: مرحله سوم بیش از یک ماه اجرا خواهد شد.

هادی‌نژاد در مورد هدفگذاری تعیین شده در تامین بسته‌های معیشتی در استان زنجان افزود: 2 هزار بسته در شهرستان زنجان تامین و توزیع خواهد شد و 5 هزار بسته نیز تامین شده و بین افراد آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح شهرستانها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله کمک به صنوف مختلف افرادی که در فرشبافی فعالیت دارند و کارگران فصلی نیز مد نظر قرار گرفتند عنوان کرد: در این مرحله نیز کمک رسانی به افراد نیازمند به صورت هدفمند انجام می‌شود و تقریبا همه افراد واجد شرایط شناسایی شدند.

مدیر موسسه معبر آسمانی نور زنجان در مورد حضور خیرین در طرح کمک مومنانه افزود: خوشبختانه خیرین نقش ویژه‌ای در این طرح دارند و خیرین زیادی در کمک رسانی به نیازمندان پای کار هستند.  

وی خاطر نشان کرد: خیرین می‌توانند کمک های خود را از طریق شماره حساب 0109091914002 بانک ملی و همچنین به روش کارت به کارت به 3037997599169274 ارسال کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر