logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۶۸۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گام‌های تاثیرگذاری برای مقابله با توطئه‌ها برداشته است

شورای-هماهنگی-تبلیغات-اسلامی-گام‌های-تاثیرگذاری-برای-مقابله-با-توطئه‌ها-برداشته-است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مقابله با توطئه‌های دشمنان، فتنه‌های داخلی و خارجی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که تا کنون گام‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی، امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت چهلمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،اظهارداشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان یادگار امام خمینی (ره) از نهادهای تاثیرگذار نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه این نهاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف است، افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای برگزاری مناسبت‎های ملی - مذهبی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، فتنه‌های داخلی و خارجی از دیگر وظایف این نهاد است که تا کنون گام‌های خوبی برداشته شده است.

امام جمعه زنجان یکی از برکات تاسیس این نهاد را یادآوری ایام‌الله‌ها عنوان کرد و گفت: شرایطی که بیماری کرونا بر جامعه تحمیل کرده است، باید برنامه‌ها نیز بر اساس شرایط موجود برنامه‌ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به کاهش دیدارهای مقام معظم رهبری با گروه‌های مختلف، افزود: ضروری است پیام‌ها و سخنرانی‌های ایشان در خصوص مسائل کشور و جهان اسلام از سوی رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی انعکاس خوبی داشته باشد.

آیت‌الله خاتمی برضرورت انعکاس گسترده فرمایشات مقام معظم رهبری از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: بیان دیدگاه‌ها، رهنمودهای به موقع و به روز ایشان به ویژه در خصوص برگزاری حج و بیانات ایشان در عید قربان در فضای مجازی منتشر شود.

وی انعکاس دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی را ضروری دانست و گفت: بسیاری از بیانات گذشته ایشان هنوز هم چراغ راه بوده و ضروری است در فضای مجازی منتشر شود.

امام جمعه زنجان برضرورت عمل بر اساس اقتضایات زمانی و مکانی تاکید کرد و گفت: دین تعطیل بردار نیست و بر اساس اقتضای زمان تکنیک‌ها تغییر می‌کند اما استراتژی تغییر نمی‌کند. 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تبریک دهه امامت، ادامه داد: ما جزو حاضرین زمان هستیم و باید پیام غدیر را به نسل آینده و جوان رسانده و این نسل را تغذیه فکری،علمی و اندیشه‌ای کنیم.

آیت‌الله خاتمی برضرورت انتشار عبرت‌های عاشورا در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: این عبرت‌ها برای همیشه لازم بوده و فضای مجازی نیز فرصت مناسبی برای این موضوع محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر