logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۶۸۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان مطرح کرد؛

نقش پررنگ هئیت‌های مذهبی زنجان در رزمایش کمک مومنانه/ نذورات در ایام ماه محرم توزیع می‌شود

نقش-پررنگ-هئیت‌های-مذهبی-زنجان-در-رزمایش-کمک-مومنانه-نذورات-در-ایام-ماه-محرم-توزیع-می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هئیت‌های مذهبی زنجان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه نقش پررنگی را ایفا کرده و در مرحله دوم نیز خدمات رسانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام سعید احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: مرحله دوم رزمایش کمک مواسات و کمک مونانه از عید قربان آغاز می‌شود که هیئت‌های مذهبی در این زمینه فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان هئیت‌های مذهبی به ویژه هئیت‌های شاخص استان زنجان برای مقابله با انتشار این بیماری در صحنه حضور داشتند و در مرحله دوم این رزمایش نیز در سه فاز خدمات رسانی خواهند کرد.

این مسئول بیان داشت: عزاداری هئیت‌های مذهبی استان در ایام و مناسبت‌های خاص در فضای مجازی برگزار شد اما در فضای حقیقی این هئیت‌ها در صحنه حضور داشته و متناسب با اهداف تعریف شده رزمایش مواسات و همدلی فعالیت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: در رزمایش مواسات و کمک مومنانه هئیت‌های مذهبی به خانواده‌هایی که از بیماری کرونا آسیب پذیر شده بودند، خدمات رسانی کرده و با جمع‌آوری نذورات و هدایا بسته‌های معیشتی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دادند.

حجت‌الاسلام احمدی بیان داشت: در ماه محرم نیز به برکت وجود اباعبدالله الحسین (ع)، نذورات مردمی و هئیت‌های مذهبی جمع‌آوری و در قالب بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

وی از توزیع اقلام بهداشتی، تغذیه‌ای و ضد عفونی معابر در مرحله قبل رزمایش مواسات و کمک مومنانه خبرداد و گفت: در مرحله جدید هم مطابق اهداف تعریف شده خدمات ارائه می‌شود.

این مسئول مدیریت نذورات در ماه محرم را از سوی هئیت‌های مذهبی استان مهم ارزیابی کرد و گفت: در زمینه توزیع نذورات نیز باید دقت لازم از سوی هئیت‌های مذهبی انجام شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر