logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۶۸۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سردار سلیمانی در آغاز دومین مرحله «نهضت کمک مومنانه»:

مرحله دوم نهضت در سه مقطع زمانی انجام می‌شود/ در مرحله اول 700 میلیارد تومان کمک‌های مردمی دریافت و به نیازمندان اعطا شد

مرحله-دوم-نهضت-در-سه-مقطع-زمانی-انجام-می‌شود-در-مرحله-اول-700-میلیارد-تومان-کمک‌های-مردمی-دریافت-و-به-نیازمندان-اعطا-شد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آغاز دومین مرحله نهضت « کمک مومنانه» در سه مقطع زمانی خبر داد.

به گزارش موج رسا; سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز طی مراسمی از آغاز دومین مرحله نهضت «کمک مومنانه» خبر داد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آغاز دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه گفت: دومین مرحله نهضت کمک مومنانه از امروز در سه مقطع زمانی آغاز می شود. مقطع اول از امروز تا عید سعید غدیر خم که در سراسر کشور رده های مختلف بسیج کمک های مردمی را جمع آوری، سازماندهی و بسته بندی می کنند، آغاز می شود. بر اساس هماهنگی که با نهادهای حمایتی به عمل آمده و شناسایی دقیقی که در مرحله اول نهضت کمک مومنانه فهرست دقیقی از نیازمندان تهیه شده با رعایت شخصیت و احترامات کریمانه این کمک ها به دست مردم عزیز و نیازمند خواهد رسید.
 
وی افزود: مقطع دوم کمک ها در دهه اول محرم انجام خواهد شد و مقطع سوم این کمک ها در دهه سوم صفر از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر انجام می شود.
 
سردار سلیمانی با اشاره به شروع نهضت کمک مومنانه گفت: 10 هزار بسته مواد غذایی به ارزش 350 هزار تومان و 2 هزار بسته لوازم التحریر که محل تامین این کمک ها هم پاسدار عزیز که با کسری از حقوق شان موافقت کردند و کمک های مردمی است که از طریق رسانه ملی با اعلام حساب تامین شده است. این اجناس به طور کل با کمک های مردمی تامین شده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با عنوان اینکه در مقطع اول نهضت کمک مومنانه بسیج نزدیک به 700 میلیارد کمک نقدی و غیر نقدی از مردم عزیز جمع آوری کرده است، گفت: کمک های مردمی در قالب بسته های 300 هزار تومانی تقدیم نیازمندان شد. 
 
سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مقطع جدید کمک مومنانه مردم عزیز را به تداوم احسان و تعاون دعوت کرده اند، اظهار داشت: سه مقطعی که از امروز نهضت کمک مومنانه آغاز می شود مناسبت های مذهبی است که مردم عزیز ما همیشه در صحنه های کمک، تعاون و احسان حضور داشته اند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر