logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۶۸۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح ودیعه مسکن است/ ارائه تسهیلات 15 میلیون تومانی به مستاجران زنجانی

فردا-آخرین-مهلت-ثبت‌نام-در-طرح-ودیعه-مسکن-است-ارائه-تسهیلات-15-میلیون-تومانی-به-مستاجران-زنجانی
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: فردا پنج‌شنبه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام طرح ودیعه مسکن پیش‌بینی شده است.

سعید شاهین فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: واجدین شرایط دریافت تسهیلات ودیعه مسکن می‌توانند برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام از 4 مرداد ماه سال جاری آغاز شده است و تا پنج شنبه تا ساعت 12 شب، ادامه دارد در قالب این طرح کارگران و اقشار حقوق بگیر با درآمد ثابت ثبت‌نام کنند.

این مسئول بیان داشت: متقاضیان می‌توانند با ارسال پیامک به سرشماره 300073640 ثبت‌نام اولیه را انجام داده سپس در سامانه اعلام شده ثبت نام خود را تکمیل کرده و اطلاعات را ارائه کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: این طرح شامل خانوارهای پنج نفره، خانه اولی‌ها و مزدوجین امسال می‌شود.

شاهین‌فر کارمزد این تسهیلات را 13 درصد عنوان کرد و گفت: افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز در اولویت دریفات این تسهیلات هستند.

وی میزان تسهیلات را در زنجان 15 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: متقاضیان باید دارای اجاره‌نامه رسمی و معتبر با کد رهگیری باشند.

این مسئول بیان داشت: ثبت‌نام در تسهیلات ودیعه مسکن هیچ ارتباطی به ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن ندارد و ضروری است مردم به شایعات در این زمینه توجه نکنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: با توجه به این امر که شهر زنجان دارای جمعیتی کمتر از 500 هزار نفر است سهمیه 15 میلیون تومانی در نظرگرفته شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر