logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۶۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان خبرداد

توزیع 11 هزار بسته معیشتی در فاز اول کمک مومنانه در زنجان

توزیع-11-هزار-بسته-معیشتی-در-فاز-اول-کمک-مومنانه-در-زنجان
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: 11 هزار بسته معیشتی در فاز اول کمک مومنانه از عید قربان تا غدیر در زنجان توزیع می‌شود.

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در فاز نخست رزمایش مرحله دوم کمک مومنانه در زنجان از سوی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان،11 هزار بسته معیشتی در زنجان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این بسته‌ها منهای کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم و خیرین است، افزود: با افزایش کمک‌ها میزان توزیع نیز افزایش می‌یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این مرحله رزمایش کمک مومنانه سه فاز در نظر گرفته شده است که فاز اول آن از عید قربان تا غدیر اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: در مرحله نخست این رزمایش 30 هزار خانواده نیازمند شناسایی شده بود که این خانواده‌ها پایش و قرار است نیازمندان واقعی در این فاز مورد توجه قرار گرفته و بسته‌های معیشتی در بین این اقشار توزیع شود.

بابایی از آغاز رزمایش کمک مومنانه از فردا در شهرستان ایجرود خبرداد و گفت: این رزمایش در همه شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

وی گفت: فاز دوم این رزمایش در دهه اول ماه محرم و فاز سوم دهه آخر ماه صفر در استان زنجان با مشارکت خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرایی می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر