logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۶۸۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی وزارت امور خارجه به شایعات اخیر ضدانقلاب واکنش نشان داد

مگر دوران پهلوی است که جزیره بفروشیم؟!/ اینجا کشوری است که تصاویر رهبرانش هزاران کیلومتر آنطرف تر از مرزهایش نصب شده است

مگر-دوران-پهلوی-است-که-جزیره-بفروشیم؟!-اینجا-کشوری-است-که-تصاویر-رهبرانش-هزاران-کیلومتر-آنطرف-تر-از-مرزهایش-نصب-شده-است
موسوی گفت: کشوری که تصاویر رهبرانش در معابر کشورهای منطقه و حتی قاره های دور نصب می شود، کشوری که اجازه تعرض به لجن های کف دریاهایش را نداده، گران ترین پرنده های متجاوز دشمن به مرزهای هواییش را بی ملاحظه ساقط می کند، با عقل جور در می آید که اختیار جزیره ای حتی متروک را هم به کشور دیگر بدهد؟ مگر دوران پهلویست؟

به گزارش موج رسا; سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی راه دانا در واکنش به دروغ های مضحک درباره سپردن اختیار جزایر ایرانی به چین گفت: سند توافق ایران و چین بر مبنای عزت و اقتدار جمهوری اسلامی تنظیم شده و لازم است به برخی جریانات به ویژه افرادی که خارج از کشور با پولهای سرقت شده از ملت ایران در دوره پهلوی ارتزاق میکنند گفت دوره پهلوی که بحرین را فروختند و گفتند عروسمان بود شوهرش دادیم تمام شده است. امروز جمهوری اسلامی حاکم است و جوسازی وطن فروشان برای سند قوی و راهبردی ایران-چین که انبوهی از جعل و دروغ مطرح میشود از طنزهای روزگار است.

 
موسوی تاکید کرد: کشوری که تصاویر رهبرانش در معابر کشورهای منطقه و حتی قاره های دور نصب می شود، کشوری که اجازه تعرض به لجن های کف دریاهایش را نداده، گران ترین پرنده های متجاوز دشمن به مرزهای هواییش را بی ملاحظه ساقط می کند، با عقل جور در می آید که اختیار جزیره ای حتی متروک را هم به کشور دیگر بدهد؟ مگر دوران پهلویست؟

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر