logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۶۸۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون رئیس جمهور:

۶ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان برای تکمیل ۲۷ پروژه استان زنجان در نظر گرفته شد

۶-هزار-و-۶۴۶-میلیارد-تومان-برای-تکمیل-۲۷-پروژه-استان-زنجان-در-نظر-گرفته-شد
معاون رئیس جمهور با تاکید بر تکمیل ۲۷ پروژه نیمه تمام استان زنجان گفت: برای این تعداد پروژه استان زنجان ۶ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش موج رسا; محمدباقر نوبخت امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با تاکید بر تحقق جهش تولید در استان زنجان اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان جهش تولید نامگذاری کردند که باید جایگاه و نقش خودمان را در استان بدانیم و در تحقق این شعار گام برداریم.

وی عنوان کرد: در سفری که رئیس جمهور به استان داشتند برای ۴۶ طرح و پروژه ۷۵۱ میلیارد تومان منابع مالی اختصاص داده شد که باید طی دو سال پرداخت می‌شد که این اقدام صورت گرفت، از این میزان بالغ بر یک هزار و ۳۳۵ میلیارد تومان پرداخت شد یعنی  ۱۷۸ درصد ابلاغیه رئیس جمهور پرداخت شده است. 

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: افزایش قیمتها باعث شد اندکی حجم کار پروژه‌ها افزایش یابد و همچنین افزایش قیمت مصالح نیز منجر شد به این نتیجه برسیم که به استان زنجان چند میلیارد تومانی جهت تکمیل برخی از پروژه‌ها اختصاص دهیم.

  وی با تاکید براینکه قبل از سفر به استانها همه جوانب پروژه‌ها را به صورت دقیق مورد بررسی قرار می‌دهیم عنوان کرد: یکی از گزینه‌ها تایید تخصیص اعتبار و متعهد شدن مدیران جهت تکمیل پروژه‌ها است. 

نوبخت افزود: خیلی از استانها انتظار نداشتند که به شبکه ریلی کشور متصل شوند اما این اتفاق افتاد و تا قبل از پایان امسال سنندج نیز به این شبکه وصل می‌شود. 

وی بیان کرد: تخصیص اعتبار درخواستی پروژه الحاقی بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی ولیعصر(ع) زنجان با متعهد شدن رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان تایید شد و ۲۳ میلیارد تومان اعتبار پیشاپیش از هم اکنون به این پروژه داده شد.

 معاون رئیس جمهور از عملیاتی کردن ۲ هزار واحد روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق جهش تولید ۲۷ پروژه برای استان زنجان در نظر گرفته شده است.

 وی عنوان کرد: برای این ۲۷ پروژه ۶ هزار و ۶۴۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم که امیدواریم امسال این پروژه‌ها را بتوانیم به اتمام برسانیم. 

نوبخت افزود: حدود ۱۳ میلیون و ۱۳۶ هزار دلار هم منابع ارزی برای این ۲۷ پروژه در راستای تحقق شعار سال صرف خواهیم کرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر