logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۶۸۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

اولویت دولت اتمام پروژه‌هایی که تا پایان امسال به بهره‌برداری برسند

اولویت-دولت-اتمام-پروژه‌هایی-که-تا-پایان-امسال-به-بهره‌برداری-برسند
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اولویت ما پروژه‌هایی است که بتوانیم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش موج رسا; محمد باقر نوبخت امروز در حاشیه افتتاح سه پروژه راه استان زنجان با اشاره به اینکه دولت حمل‌و‌‌نقل ریلی را در اولویت قرار داده است، اظهار کرد: تا قبل از پایان امسال سنندج  نیز به شبکه ریلی کشور وصل می‌شود.

وی تصریح کرد: دو خطه کردن پروژه بخش ریلی میانه تا بستان آباد به صورت همزمان اجرا و به اتمام رسیده است و ادامه این پروژه در حال حاضر به سمت تبریز در حال اجرا است.

وی همچنین به پروژه دو خطه کردن زنجان_قزوین اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز یکی از پروژه‌های بزرگ و با اهمیت استان زنجان بوده و تاثیرگذاری ویژه در افزایش حجم جا‌به‌جایی بار و کاهش زمان سفر دارد.

این مسئول با بیان اینکه این پروژه نیز از پروژه‌های بزرگی بوده و منابع ما نیز محدود است، ادامه داد: اولویت ما پروژه‌هایی است که بتوانیم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسانیم.

وی عنوان کرد: اگر خط دوم پروژه راه‌آهن زنجان به قزوین به بهره‌برداری برسد می‌توان گفت که از منابع موجود در شرایط تحریمی و شرایط رکورد کرونایی توانستیم به نحو احسن استفاده کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: انتظار سفر بعدی ما به استان زنجان افتتاح این پروژه‌ها است.

به گزارش موج رسا، نوبخت از ادامه روند عملیات باند دوم زنجان - بیجار و زنجان - ابهر- تاکستان و محور سلطانیه - قیدار- کبودر آهنگ بازدید کرد.

"مسعود بیات منش" مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در حاشیه این دیدار با بیان اینکه فصل کاری استان زنجان در اجرای پروژه‌های راهی محدود است، ادامه داد: سعی خواهیم کرد این پروژه‌ها را در فصل کاری امسال به اتمام برسانیم.

وی عنوان کرد: برای امسال سعی داریم پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم و ۶۰ کیلومتر از راه‌های استان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به بهره‌برداری می رسد.

بیات‌منش با بیان اینکه این ۶۰ کیلومتر در سه محور قرار دارد، گفت: با تمام شدن این ۶۰ کیلومتر حدود ۱۲۰ کیلومتر از محورهای استان بهره‌برداری و افتتاح خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: پروژه‌های راه هزینه بر بوده و نیاز به اعتبارات بالایی دارد و در حال حاضر ۷ کیلومتر از پروژه‌های راه استان نزدیک ۷ تا ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

این مسئول ادامه داد: ۶۰ کیلومتر  از راه‌های استان که در برنامه امسال قرار دارد که مرحله روسازی این پروژه به پایان رسیده و برای جبران بخشی از هزینه‌های پروژه از توان پیمانکاران استفاده خواهیم کرد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر