logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

تمامی دستگاه‌ها برای حل مشکلات جوانان به کمک وزارت ورزش بیایند/ پروژه خانه جوان زنجان افتتاح می‌شود

تمامی-دستگاه‌ها-برای-حل-مشکلات-جوانان-به-کمک-وزارت-ورزش-بیایند-پروژه-خانه-جوان-زنجان-افتتاح-می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به مشکلات حوزه جوانان گفت: تمامی دستگاه‌ها برای مرتفع شدن مشکلات جوانان به کمک وزارت ورزش بیایند.

علی جوان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه جوانان اظهار کرد: در حال حاضر جوانان در وزارت ورزش سرآمد هستند، یعنی بیشتر وقت وزیر نیز به جوانان اختصاص داده می‌شود.

وی با بیان اینکه فرقی بین حوزه‌های ورزش و جوانان قائل نیستیم، ابراز کرد: جوانان در گذشته مظلوم واقع شده بودند در اوایل سالهای ادغام ورزش و جوانان نیز حتی  یک ساختمان اختصاصی نداشتند اما اکنون جوانان ماهیت پیدا کرده‌اند.

جوان با تاکید بر اینکه وزارت ورزش و جوانان اهمیت ویژه‌ای به جوانان قائل شد، افزود: این بی‌انصافی است که فردی بگوید جوانان در سایه ورزش بوده و دیده نمی‌شوند.

وی گفت: خود بنده از زمان آغاز به کار در اداره کل در این دو ماه فقط یک جلسه با هیئت‌های ورزشی داشتم اما ۶ جلسه با جوانان و سازمان‌های مردم نهاد جلسه برگزار کرده‌ام.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات جوانان تنها از عهده وزرات ورزش برنمی‌آید، بیان کرد: مشکلات جوانان گسترده‌تر از حیطه وظایف و منابع وزارت ورزش و جوانان است.

وی با تذکر اینکه مشکلات جوانان با مشکلات دیگر قشرها قابل مقایسه نیست، یادآور شد: جوان پرانرژی و فعال بوده و خواسته‌هایش را نیز به راحتی بیان می‌کند و اگر نتوان برایش برنامه داد و از او حمایت کرد دشمن به دنبال جذبش خواهد رفت.

جوان با اشاره به اینکه جوانان ما ۱۰ برابر دیگر سنین مشکلات دارند، اظهار داشت: همه دستگاه‌های مرتبط باید کمک کنند تا مشکلات جوانان مرتفع شود و ما نیز در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه بنده مخالف جدایی حوزه جوانان و ورزش هستم، افزود: اگر این دو از هم جدا شوند حوزه جوانان باز چند سالی عقب می‌افتد چرا که اکنون دارای تشکیلات است و اعتقادم این است که به جای جدایی، وزارت ورزش و جوانان تقویت شود.

وی با اشاره به پروژه خانه جوان در زنجان خاطرنشان کرد: بعد از پیست دوچرخه‌سواری و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری& بزرگترین پروژه این اداره کل، خانه جوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با ابراز اینکه این پروژه اکنون اعتبار دارد، بیان کرد: سعی می‌کنیم پروژه خانه جوان را  امسال افتتاح کنیم اما در بدترین شرایط سال آینده افتتاح خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر