logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۶۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

تخصیص زمین پارک علم و فناوری استان زنجان با مشکل اداری مواجه است

تخصیص-زمین-پارک-علم-و-فناوری-استان-زنجان-با-مشکل-اداری-مواجه-است
معادن عمرانی استاندار زنجان در مورد تخصیص زمین به پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: تخصیص پارک علم و فناوری استان زنجان با مشکل اداری مواجه است.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مشکل اختصاص زمین به شهرکهای صنعتی استان  زنجان اظهار کرد: چند بار زمین برای پاک علم و فناوری استان در نظر گرفته شده ولی به نتیجه رسیده است.

وی مشکل اختصاص زمین به پارک علم و فناوری استان جهت استقرار شرکت‌های دانش بنیان را مشکل اداری عنوان کرد و گفت: این موضوع بین اداره راه و شهرسازی و پارک علم و فناوری بوده که در مقطعی توسط این دستگاه‌ها مورد رسیدگی بی‌توجهی قرار گرفته و تا امروز برطرف نشده است. 

معاون استاندار زنجان با تاکید براینکه در حال حاضر ساختمان‌هایی در اختیار  پارک علم و فناوری استان جهت استقرار شرکت‌ها داده شده است عنوان کرد: مکان‌هایی جهت استقرار شرکت‌های دانش بنیان داده شده که در حال حاضر مشکلی که بوجود آماده در بحث توسعه پارک و علم و فناوری استان است.

 وی با بیان اینکه در بحث توسعه پارک و علم و فناوری مشکلاتی بوجود آمده که در صدد برطرف کردن آن هستیم تاکید کرد: در  حال حاضر پیگیر هستیم تا زمینی برای پارک علم و فناوری استان اختصاص یابد.

  سلطانی عنوان کرد: دو مورد زمین برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده ولی هنوز محل دقیق واگذاری مشخص نشده است و در حال حاضر با مشکل اداری مواجه هستیم و روندهای اداری اختصاص زمین درست طی نشده است.

 وی خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم تا مشکل تخصیص زمین به پارک علم و فناوری استان زنجان امسال برطرف شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر