logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۶۷۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار زنجان تاکید کرد؛

پلمب پاساژ‌ها در زنجان در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی/ محدودیتها همچنان ادامه دارد

پلمب-پاساژ‌ها-در-زنجان-در-صورت-رعایت-نکردن-پروتکل‌های-بهداشتی-محدودیتها-همچنان-ادامه-دارد
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه محدودیت‌های گذشته در زنجان همچنان پابرجا است گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پاساژ‌ها الزامی بوده و در صورت عدم توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب خواهند شد.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد تصمیمات جدید ستاد کرونا استان زنجان اظهار کرد: محدودیت‌هایی که در گذشته اعلام شده همچنان پایدار است و تغییری در وضعیت‌ها ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه گزارشی که از مرکز بهداشت استان داشتیم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پاساژ‌ها قابل قبول نیست بیان کرد: با تاکید استاندار اگر پاساژ‌ی موارد بهداشتی را رعایت نکنند چاره‌ای جز تعطیلی آن نداریم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه هر مجموعه‌ای در زنجان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی کند نسبت به تعطیلی آنها اقدام خواهد شد عنوان کرد: در گذشته نیز موارد زیادی را در زنجان داشتیم که موارد بهداشتی را رعایت نکردند که نسبت به تعطیلی آنها اقدام شد.

وی تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه واحدهای صنفی الزامی است و نظارت بر واحدهای صنفی نیز تشدید یافته که در صورت بی‌توجهی به این موارد نسبت به تعطیلی آنها اقدام خواهد شد.

عسگری با بیان اینکه مصوبه جدید در ستاد کرونا نداشتیم گفت: مصوبات قبلی در مورد محدودیت‌ها پابرجا بوده و این مصوبات با قوت مورد تاکید بوده و رعایت آنها برای اصناف الزامی است.

وی در مورد فعالیت باشگاه‌های ورزشی خاطر نشان کرد: فعالیت باشگاه‌های وزرشی نیز در مصوبات گذشته ممنوع بوده و همچنان باشگاه‌ها اجازه فعالیت ندارند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر