logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۶۷۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان:

عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات میوه فروشان زنجان

-عدم-درج-قیمت-و-گرانفروشی-بیشترین-تخلفات-میوه-فروشان-زنجان
رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان با تاکید بر ضعف نظارت بر بازار میوه در زنجان گفت: عدم نصب قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات مغازه‌های میوه فروشی است.

سید مرتضی هاشمی در گقت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بازار میوه و تره بار اظهار کرد: نظارتی در بازار میوه وجود ندارد و مغازه داران بیشترین تخلفات را در عرضه میوه دارند.

وی با تاکید براینکه قیمت میوه در بازار زنجان چندین برابر قیمت میدان میوه و تره بار است افزود: قیمت برخی از اقلام به صورت غیرمتعارف به مردم عرضه می‌شود. 

رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان با تاکید براینکه بیشتر تخلفات میوه فروشی در مغازه‌ها اتفاق می‌افتد عنوان کرد: در چند سال گذشته نیز این موضوع را پیشنهاد دادیم که در برخورد با متخلفان و گرانفروشان میوه در زنجان به شدت برخورد شود اما تا به امروز اقدام موثری در این راستا انجام نشده است.

وی عنوان کرد: متاسفانه هیچ اقدامی در برخورد با متخلفان انجام نمی‌شود و هر وقت جریمه اعمال می‌شود مغازه دار جریمه را با افزایش دادن قیمت میوه به صورت غیرمجاز از مصرف کننده می‌گیرد. 

وی با اشاره به اینکه مغازه‌های میوه فروشی قیمت میوه‌ها را نصب نمی‌کنند افزود: متاسفانه به دلیل نبود نظارت بر بازار قیمت میوه‌ها با چندین برابر قیمت میدان میوه تره بار به دست مصرف کننده می‌رسد. 

وی با اشاره به اینکه پرتقال سردخانه‌ای در بازار ۳۰ هزار تومان به مردم عرضه می‌شود عنوان کرد: بالا بودن قیمت میوه در بازار زنجان به ضعف نظارت‌ها برمی‌گردد. 

وی با اشاره به اینکه نظارتی بر پایانه‌ها نیز وجود ندارد و پایانه‌ها برای اینکه حق کمیسیون خود را افزایش دهند کرایه‌های حمل و نقل را بالاتر ثبت می‌کنند عنوان کرد: راننده ماشین‌های سنگین نیز گرانی لاستیک را بهانه قرارداده و قیمت کرایه‌ها را به شدت افزایش دادند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر