logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۱۶۷۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد؛

همکاری 18 دستگاه اجرایی برای برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان

همکاری-18-دستگاه-اجرایی-برای-برگزاری-کنگره-ملی-3535-شهید-استان-زنجان
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: 18 دستگاه و سازمان اجرایی استان زنجان برای برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان همکاری می‌کنند.

سید شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه‌های کنگره 3535 شهید استان زنجان در 12 کمیته پیگیری می‌شود که برای هر یک از این کمیته‌ها برنامه‌هایی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی در زمینه برگزاری جشنواره‌ها و تولید محتوا فعالیت می‌کند، ادامه داد: جشنواره فیلم، داستان و شعر قبل از برگزاری کنگره 3535 شهید استان برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مورد توجه در کنگره 3535 شهید استان زنجان حضور و پشتیبانی مردم زنجان از جنگ است، ادامه داد: مستندات این حوزه جمع‌آوری و طرح‌ها در حال آماده سازی است.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه نگاه تربیتی به زندگی شهدا در جمع‌آوری آثار شهدا مورد توجه ستاد برگزاری این کنگره است، افزود: نتایج بسیار خوبی از این موضوع به دست آمده است و تلاش می‌شود تا این موضوع پررنگتر جلوه کند.

موسوی با اشاره به اینکه بر اساس یافته‌های دبیرخانه کنگره 3535 شهید استان زنجان در عملیات والفجر هشت 33 درصد از شرکت‌کنندگان در این عملیات رزمی و جنگی دانش‌آموز بودند، افزود: باید به این موضوع توجه کرد که بر چه اساس و دیدگاهی این دانش‌آموزان به این نتیجه رسیده‌اند که به جای مدرسه رفتن از کیان نظام اسلامی دفاع کنند.

وی بیان داشت: همچنین در بررسی دیگری مشخص شد که از مجموع افرادی که در این عملیات حضور داشتند تنها دو درصد دارای شغل نبودند و مابقی کاسبانی بودند که کار را رها کرده و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافته‌اند.

این مسئول ادامه داد: رسیدن به چنین نتایجی نشان می‌دهد که حضور در جنگ کورکورانه نبوده و اقشار مختلف حتی دانش‌آموزان با چشمان باز و منطقی از کیان اسلامی دفاع کرده‌اند.

معاون اجرایی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: حضور جوانان در جنگ از نظر موضوعی مفهوم بسیاری داشته است و ضروری است به نقش این افراد در جنگ بیشتر پرداخته شود که خوشبختانه دبیرخانه کنگره 3535 شهید استان در این زمینه اقداماتی را آغاز کرده است.

موسوی از آغاز آماده سازی مستنداتی از زندگی جانبازان استان زنجان خبرداد و گفت: در صورت تامین اعتبار لازم که استاندار زنجان قول آن را داده است، فعالیت‌های این کنگره شتاب بیشتری می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در برگزاری کنگره ملی شهدای استان، بیان داشت: همه دستگاه‌ها اجرایی حتی اگر در کمیته‌های این کنگره عضو نیستند، برای برگزاری مطلوب آن همکاری دارند.

این مسئول تصریح کرد: تا کنون 12 کمیته با حضور 18 دستگاه اجرایی استان تشکیل شده است و برنامه‌های کمیته‌ها آماده سازی می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر