logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۶۷۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

ساخت 14220 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در زنجان / ویرایش اطلاعات متقاضیان ادامه دارد

ساخت-14220-واحد-مسکونی-در-قالب-طرح-اقدام-ملی-مسکن-در-زنجان-ویرایش-اطلاعات-متقاضیان-ادامه-دارد
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با اتمام ثبت‌نام‌ها در دو مرحله، در مجموع 14 هزار و 220 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در زنجان احداث می‌شود.

سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:  از مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن پرونده 2 هزار و 400 نفر باقی مانده است که در حال رسیدگی بوده و تا پایان ماه به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم 16 هزار و 800 نفر ثبت‌نام کردند، افزود: پس از استعلام‌های لازم، این افراد باید مدارک خود را بارگزاری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ویرایش اطلاعات متقاضیان تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد، افزود: پس از ویرایش اطلاعات زمان دقیق ارائه مدارک اعلام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت‌نام حدود 10 هزار و 20 نفر در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در زنجان خبرداد و گفت: در مرحله دوم نیز 16 هزار و 800 نفر ثبت‌نام کردند.

شاهین فر بیان داشت: نتایج ثبت‌نام مرحله دوم پس از پالایش اطلاعات مشخص شده و میزان ریزش‌ها نیز اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست این طرح سهم استان زنجان 10 هزار و 220 سهم بود که در مرحله دوم در اسفند ماه  سال گذشته 4 هزار سهم اضافه شد.

این مسئول گفت: در مجموع در طی دو مرحله ثبت‌نامی،14 هزار و 220 واحد مسکونی در زنجان در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث و در اختیار خانه اولی‌ها قرار می‌گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر